۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۷۳۳۷۵
همزمان با ماه مبارک رمضان؛

طرح فرهنگی «نور الولایه» در خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری طرح فرهنگی «نورالولایه» همزمان با مبارک رمضان در استان خبرداد.
امام علي

 

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری طرح«نور الولایه» ویژه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طرح «نور الولایه» در قالب توزیع بیش از 76 هزار جلد کتاب با موضوعات تحکیم عقاید شیعی و پاسخ به شبهات فرقه انحرافی وهابیت برگزار می شود.

 

وی افزود: این طرح در قالب تهیه و توزیع کتبی در زمینه معرفی منابع شیعی و پاسخگویی به شبهات ایجاد شده در مناطق آسیب‌پذیر با محوریت مساجد استان که در حدود 180 مرکز است، صورت خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام سروستانی برگزاری طرح فرهنگی «نورالولایه» را در راستای گسترش مذهب اهل‌ بیت(ع) عنوان کرد و گفت: مقابله با جریان انحرافی وهابیت و افرادی که جهت القای شبهه علیه مکتب اهل‌ بیت(ع) فعالیت می کنند باید در اولویت کاری دستگاه های فرهنگی قرار گیرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: طرح «نورالولایه» با توزیع 57 عنوان کتاب که با بیش از 76 هزار جلد با موضوعات تحکیم عقاید شیعی و اثبات حقانیت مذهب اهل‌ بیت(ع)، رد و نقد شبهات فرقه وهابیت همزمان با ماه رمضان اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام سروستانی در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت های فرهنگی و مقابله با فرقه های انحرافی و تلاش برای از بین بردن این تحرکات باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد./9458/ت303/ب

ارسال نظرات