۰۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۱۷۳۹۱۱
امام جمعه موقت گرمسار:

تبعیت از ولایت فقیه مهم ترین وصیت شهدا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت گرمسار، پاسداری از امنیت و سرافرازی ایران اسلامی را میراث گرانبهای شهدا دانست و گفت: تبعیت از ولایت فقیه مهم ترین وصیت شهدا است.
ولايت فقيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام حسن فریدون، امام جمعه موقت گرمسار ظهر امروز در ششمین یادواره 13 شهید سرافراز روستای تویه رودبار دامغان که با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، روحانیان، مسؤولان و دیگر اقشار مردم شهید پرور این شهرستان برپا شد، شهدا را ستارگان درخشان هر منطقه خواند و افزود: امروز خیر و برکتی اگر در هر شهر و منطقه ای وجود دارد به برکت خون شهدای آن دیار است باید راه آنها را ادامه دهیم و لحظه ای از یادشان غافل نشویم.

 

معاون تحقیقات و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران سمنان با بیان این که شهدا به ما درس عزت و سربلندی آموختند اظهار داشت: رسالت ما امروز پاسداری از امنیت و سرافرازی ایران اسلامی به عنوان میراث گرانبهای شهدا و عمل به وصایای آنان بخصوص مهم ترین بخش این وصیت نامه ها یعنی تبعیت کامل از ولایت فقیه است.

 

حجت الاسلام فریدون برگزاری یادواره های شهدا را سنتی حسنه و مورد تاکید رهبر انقلاب دانست و تاکید کرد: از یاد نبریم که امام راحل (ره) خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت ایران نامیدند باید آن چه در توان داریم برای خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به اجرا گذاریم.

 

وی با اشاره به موضوع خلق حماسه سیاسی از سوی ملت ایران در 24 خرداد صریح کرد: مردم کشورمان با حضور در صحنه و تعیین سرنوشت خود بار دیگر دشمنان را ناامید کرد و کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشت.

 

امام جمعه موقت گرمسار حضور پرشور و آگاهانه ایرانیان پای صندوق های اخذ رای را نشان از ولایتمداری و بصیرت آنها دانست و افزود: ملت ما عزت و آزادی خود را در گوش مستکبران جهان فریاد زد و به آنان ثابت کرد که لحظه ای رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت.

 

حجت الاسلام فریدون اظهار امیدواری کرد رییس جمهور منتخب مردم بتواند به برکت خون شهدا و یاری ملت و دیگر مسؤولان افق های تازه ای از موفقیت و پیشرفت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد./938/پ203/ش

ارسال نظرات