۱۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۷۴۷۳۱

طرفداران مرسی مقاومت می کنند

خبرگزاری رسا ـ طرفداران محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر در میدان ربیع العدویه در قاهره تجمع کرده اند، آنها فریاد مبارزه تا پیروزی را سر داده اند.
طرفداران مرسي

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، به نقل از یورو نیوز، طرفداران محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر می گویند به مقاومت خود ادامه خواهند دارد. آنها در میدان ربیع العدویه در قاهره تجمع کرده اند که در محاصره نیروهای ارتش است. برخی از آن ها به رسانه ها گفته اند که در طول شب گذشته مورد حمله افراد مسلح ناشناس قرار گرفته و تعدادی مجروح شده اند .
صفوت حجازی رهبر اخوان المسلمین در جمع هواداران خود گفت اگر مردم مصر و جهانیان کودتای نظامی علیه دموکراسی و تجربه دموکراتیک ما و رئیس جمهور غیر نظامی و منتخب مصر را بپذیرند این برای تمام جهان شرم آور خواهد بود.
تجمع کنندگان میدان ربیع العدویه فریاد مبارزه تا پیروزی را سر داده اند و می گویند ارتش تمام شبکه های تلویزیونی اخوان المسلمین را قطع کرده و اجازه تماس با خارج را به هواداران مرسی نمی دهد. خبرنگار یورو نیوز از محل تجمع وفاداران محمد مرسی می گوید احزاب اسلامگرا که در این محل تحصن کرده اند می گویند انقلاب تازه آغاز شده و آن ها در اینجا می مانند و تا آخرین لحظه مقاومت می کنند. وی همچنین تاکید کرد که معترضان وفادار به محمد مرسی در این میدان پس از ساعت ها بی خوابی بسیار خسته و غمگین و بسیاری از آن ها در حال گریستن هستند./1409/9161/خ

ارسال نظرات