۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۷۷۷۰۴
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

جامعه امروزی از حقیقت غفران الهی غافل است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرکرد نیاز بشر به اسغفار الهی را شدیدتر از نیاز به نیازمندی های اولیه برای زندگی بیان کرد و گفت: متأسفانه جامعه امروز به حقیقت غفران الهی پی نبرده است و به همین دلیل از آن غافل است.
حجت الاسلام والمسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه خانه عالم روستای شوراب صغیر از توابع شهرستان سامان این استان، با اشاره به این که سفره رمضان، سفره کرم الهی است، اظهار داشت: اقتضای سفره الهی ماه مبارک رمضان آن است که بتوانیم از برکاتش بهره مند شویم.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که محروم شدن از این سفره الهی به قیمت کمی برای انسان تمام نمی‌شود، اذعان داشت: بدبخت ترین افراد در ماه مبارک رمضان آن است که از مغفرت الهی در این ماه محروم بماند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به زوایای مختلف بهره مندی از این ماه صیام اشاره کرد و افزود: حضور در مسجد، نماز جماعت، قرائت و تدبر در قرآن، معرفت و شناخت را زیاد کردن، روزه گرفتن با اخلاص، توبه کردن و به یاد پروردگار بودن از مصادیق بهره مندی از ماه مبارک رمضان است.
امام جمعه شهرکرد نیاز بشر به اسغفار الهی را شدیدتر از نیاز به نیازمندی های اولیه برای زندگی بیان کرد و گفت: متأسفانه جامعه امروز ما به حقیقت غفران الهی پی نبرده است و به همین دلیل از آن غافل است.
رییس شورای حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری مشارکت در امور خیر را بهره‌مندی از ماه صیام دانست و افزود: ساخت مسجد و خانه عالم از توفیقات و برکات ماه مبارک برای مردم روستای شوراب صغیر بوده است که باید قدر آن را بدانند.
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری فقدان روحانی در روستاهای استان را یکی از معضلات استان بیان کرد و گفت: حضور روحانی به صورت مستمر در روستاها، نقش بسزایی در تربیت و تقویت باورهای توحیدی و الهی جوانان دارد./9457/پ202/س
ارسال نظرات