۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۱۷۷۹۸۵
امام جمعه طبس:

ولایتمداری مهم ترین ملاک انتخاب افراد کابینه دولت یازدهم باشد

خبرگزاری رسا ـ‌ حجت الاسلام مهاجریان گفت: افراد بسیاری به آقای روحانی اعلام آمادگی برای همکاری کردند ولی با توجه به سابقه درخشان و مواضع آقای روحانی باید از افراد دلسوز کابینه ای قوی تشکیل شود.
امام جمعه طبس

حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان، امام جمعه طبس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان گفت:‌ رییس جمهور منتخب با توجه به پیشینه و مواضع افراد از نیروهای شایسته و دلسوز کابینه ای قوی و مورد حمایت رهبر معظم انقلاب تشکیل دهد.

وی در ادامه افزود: رییس جمهور منتخب برای انتخاب افراد کابینه جدید همان ملاک هایی را در نظر بگیرند که نظام اسلامی برای آن ها تشکیل شده و به پیروزی رسیده است.

وی ادامه داد: برای انتخاب افراد مسؤول در دولت یازدهم محوریت ولایت مطلقه فقیه و همچنین تداوم راه امام و آرمان ها در نظر گرفته شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان طبس تصریح کرد: مسؤولان به فکر محرومان بوده و برای رفع محرومیت ها به ظرفیت های داخلی تکیه کنند و همچنین برای تقویت تولید ملی تلاش کرده و از صنعت داخلی حمایت و پشتیبانی کنند.

وی با اشاره به ملاک های دیگر برای انتخاب افراد کابینه یازدهم بیان داشت: افرادی که برای کابینه آینده انتخاب می شوند باید استکبار ستیزی را محور کار خود قرار داده و به چراغ سبزهای بیگانگان توجه نکنند؛ همچنین از انقلاب های بیدار منطقه به ویژه حزب الله لبنان حمایت و برای تقویت راه سید حسن نصر الله تلاش کنند.

استاد حوزه علمیه طبس تأکید کرد: همانگونه که آقای روحانی با شعار اعتدال پیش آمدند، اعتدال را رعایت کند و همه باید بدانند که افراط و تفریط در هر مسأله ای ناپسند است.

وی با اشاره به تحولات اخیر منطقه به ویژه مصر اظهار داشت: مشکلات انقلاب های منطقه ناشی از نبود رهبری فهیم برای این انقلاب ها است.

امام جمعه طبس ابراز داشت: یکی از دلایلی که سبب شد دولت مصر دچار شکست شود مدیریت ضعیف اخوان المسلمین بود و همچنین موضع قاطع با ایران و سوریه نگرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اشتباه آقای مرسی پس از رأی گیری بود که به عربستان رفت و پس از این که با دلایل گوناگون او را بازداشت کردند دیدیم که دولت عربستان ابراز خوشحالی کرد./9704/ت302/غ

ارسال نظرات