۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۷۸۲۴۷

برگزاری 40 دوره تفسیر قرآن ویژه رمضان در اندیمشک

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک از برگزاری 40 دوره تفسیر قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در مساجد شهرستان اندیمشک خبر داد.
قرآن کريم

حجت الاسلام سعید علیپور، رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که بیش از 4دوره تفسیر قرآن کریم در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: این دوره ها با موضوعات گوناگون در زمینه شناخت ولایت فقیه، اخلاق در خانواده، رابطه دین و سیاست، مسایل اجتماعی، اعتقادی، معاد و پاسخ به شبهات قرآنی برگزار شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک تفسیر و تبیین درست آیات قرآنی را سبب شکوفایی استعداد های مثبت نسل جوان دانست و تأکید کرد: خوشبختانه شهرستان اندیمشک در طول ماه مبارک رمضان و فصل تابستان برنامه های گوناگون فرهنگی ویژه نوجوانان و جوانان دارد.

وی در ادامه بیان داشت: ماه رمضان فرصتی بزرگ برای بیان معارف الهی است زیرا دل های مردم، نرم تر از همیشه و دارای آمادگی بیشتری برای پذیرش کلام وحی و جامه عمل پوشاندن به آن هستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با بیان این که تفسیر صحیح قرآن خواهان علمی درست است، تصریح کرد: باید با تفسیر صحیح قرآن و شناخت کلام وحی، درک بهتری از این ثقل عظیم پیدا کنیم.

حجت الاسلام علیپور با اشاره به عمل به باطن آیات الهی تأکید کرد: با شناخت و تفسیر صحیح قرآن برای افراد پیرامون خویش آن ها را در برابر هجمه های ابلیس و ابلیس صفتان واکسینه کنیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک همچنین خاطرنشان کرد: ماه ضیافت الهی فرصتی طلایی برای میهمانان خدا است تا آن گونه باشند که اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از آنان انتظار دارند.

حجت الاسلام علیپور با بیان این که استقبال خوبی از سلسله جلسات تفسیر قرآن کریم از سوی دانشجویان، دانش آموزان، طلاب و اقشار مردم شده است، اظهار داشت: امیدواریم برگزاری این گونه جلسات گامی به سوی شکوفایی استعداد های نهفته جوانان باشد.

وی در پایان با تأکید بر نقش قرآن در زندگی روزمره انسان تصریح کرد: شناخت و عمل به آیات قرآن کریم تأثیر شگرفی در تحول زندگی روزمره انسان داشته که این مهم با معرفت افزایی نسبت به این کتاب الهی به دست می آید./9458/ت303/ب

ارسال نظرات