۰۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۱۷۸۷۵۹
در مشهد؛

مراسم پیاده روی و عزاداری با حضور آیت الله صافی گلپایگانی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم با شکوه عزاداری مردمی به مناسبت شهادت امام علی (ع) با حضور حضرت آیت الله صافی گلپایگانی و علمای مشهد برگزار شد.
پياده روي آيت الله صافي گلپايگاني در روز شهادت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم باشکوه عزاداری و پیاده روی تا حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا (ع) با حضور حضرت آیت الله صافی گلپایگانی و علمای مشهد از مدرسه آیت الله خوئی تا حرم مطهر ثامن الحجج برگزارشد.

در این مراسم که از ساعت هفده آغاز شد، آیت الله سیدان از علمای بزرگ مشهد به سخنرانی و در پایان به روضه خوانی پرداخت پس از آن جمعیت انبوه مردم که به دلیل کمبود فضا در خیابان با وجود گرمای زیاد هوا حاضر شده بودند به همراهی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی به سمت حرم مطهر حرکت کردند.

در این مراسم علمای مشهد از جمله آیات محمدباقر شیرازی، رضازاده، موسوی شاهرودی، میلانی شرکت کردند و به همراه حضرت آیت الله صافی گلپایگانی به زیارت حضرت رضا (ع) مشرف شدند.

آیت الله سیدان پیرامون فضائل امیرمؤمنان علی (ع) سخنرانی کرد و بیان داشت: شنیدن فضائل، عظمت و مظلومیت امام علی (ع) سبب محبت نسبت به ایشان و این نیز سبب عمل بیشتر به فرمایشات ایشان و پس از آن کسب معرفت دینی و الهی می شود.

وی این مراسم را که باشکوه تر از سال گذشته برگزارشده بود سومین بار و به دعوت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی معرفی کرد و از همه دست اندرکاران برگزاری این مراسم تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، استقبال گسترده مردمی با وجود گرمای شدید هوا بسیار قابل تامل است و این نشان از محبت ویژه مردم نسبت به اهل بیت و علمای دین دارد./933/پ203/ب

ارسال نظرات