۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۷۹۱۰۸
با وجود گرمای طاقت فرسای هوا؛

مردم اهواز به ندای قدسی امام و رهبری لبیک گفتند

خبرگزاری رسا ـ مردم اهواز با وجود گرمای طاقت فرسای هوا بار دیگر حماسه ای آفریدند و به ندای قدسی امام و رهبری لبیک گفتند.
راهپيمايي روز جهاني قدس در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور از ساعت 11 ظهر امروز در استان خوزستان آغاز شد که مردم این خطه شهید پرور با وجود گرمای طاقت فرسا با حضور باشکوه خود بار دیگر به ندای قدسی امام و رهبری لبیک گفتند.

براساس این گزارش، راهپیمایی روز جهانی قدس در خوزستان متأثر هوای گرم و طاقت فرسای خطه جنوب کشور بود، اما عزم و اراده راسخ مردم خوزستان بر گرمی هوا غلبه کرده و همگام با سراسر کشور خروش «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل» سر دادند.

بنا بر این گزارش، راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز از مسجد آیت الله موسوی جزایری، خیابان امام خمینی(ره) شرقی و غربی آغاز و در خیابان شریعتی، چهار راه امام خمینی(ره) و مصلی مهدیه امام خمینی(ره) خاتمه یافت.

آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، مدیران اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دیگر مسؤولان نظامی، لشگری، فرهنگی، سیاسی و قرآنی خوزستان همگام با مردم این استان ندای ضد استکباری سردادند.

اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، محکوم کردن اقدامات تروریستی و ضد بشری در سوریه، بحرین، مصر، میانمار، اعلام انزجار از حکومت های استکباری آمریکا و اسرائیل غاصب و هشدار به استکبار جهانی درباره هرگونه ماجراجویی علیه مرزهای ایران اسلامی محور اصلی شعار راهپیمایی کنندگان اهوازی بود.

سخنران امروز راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز حجت الاسلام علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس بود که در سخنانی با اشاره به اهمیت مسأله فلسطین و آزادسازی قدس شریف، اظهار داشت: روز جهانی قدس سبب شده قدرت نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی در عرصه های گوناگون شکننده و ضعیف شود./9461/پ203/غ

ارسال نظرات