۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۷۹۱۳۴
آیت‌الله کعبی:

حزب‌الله لبنان قوی تر از هر زمان دیگری است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر این که اتحادیه اروپا با اقدام علیه حزب الله تنها آبروی خود را برده است، روز قدس را روز عزت و هم افزایی مسلمانان جهان خواند.
حضور مراجع و علما در راهپيمايي روز جهاني قدس در قم آيت الله کعبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله عباس کعبی در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگاران،‌ روز قدس را روز هم ‌افزایی و انسجام امت اسلام دانست و با بیان این که دریای خروشان مردم در راهپیمایی این روز آزادی قدس شریف را نوید می‌دهد، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی این روز نشان دهنده اهتمام آنان به مسائل مهم جهان اسلام و مساله فلسطین است.

 

آیت الله کعبی در واکنش به اقدام اتحادیه اروپا علیه حزب الله لبنان، تصریح کرد: اتحادیه اروپا با قرار دادن نام حزب الله لبنان در لیست گروه های تروریستی تنها آبروی خود را برده است.

 

وی بیان کرد: حزب الله امروز از هر زمانی قوی تر است و این گونه اقدامات نیز خللی در عزم و اراده آنان و همچنین جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد.

 

طرح سازش حقوق فلسطینیان را تامین نخواهد کرد
این گزارش حاکی است، آیت الله مرتضی مقتدایی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز درگفت وگویی کوتاه در حاشیه راهپیمایی روز قدس به اقدام اتحادیه اروپا علیه حزب الله لبنان واکنش نشان داد.

 

وی با اشاره به این که این اقدام با دستور مستقیم اسرائیل و با هدف تضعیف مقاومت فلسطین صورت گرفت، طرح سازش را با آرمان های فلسطین در تضاد دانست و گفت: ملت ایران به عنوان حامی مظلومان فلسطین با هر طرحی که مخالف حقوق فلسطینیان باشد مخالفت خواهد کرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات