۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۷۹۶۶۱
نماینده مجلس شورای اسلامی:

ناهمگونی کابینه پیشنهادی کار روحانی را سخت کرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بوشهر در خانه ملت ناهمگونی کابینه دولت جدید را موجب سخت شدن کار رییس جمهور برای تحقق وعده ها دانست و گفت: آقای روحانی انتظاراتی را در جامعه ایجاد کرده است که برای تحقق آنها باید یک کابینه هماهنگ داشت.
حجت الاسلام سيد مهدي موسوي نژاد، نماينده مردم بوشهر در مجلس شوراي اسلامي

حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، کابینه معرفی شده از سوی رییس جمهور منتخب را ناهمگون خواند و اظهار داشت: برخی شخصیت ها و گروه ها در انتخابات از آقای روحانی حمایت کرده اند بر همین اساس توقعاتی از وی دارند از جمله این که برخی افراد کابینه را منطبق با نظر آنها انتخاب کند.

وی افزود: آقای روحانی تعهداتی به مردم داده و انتظاراتی را در سطح جامعه برای حل مشکلات بوجود آورده است؛ برای تدوین و اجرای یک برنامه کلی باید هماهنگی و انسجام بین نیروها صورت بگیرد بنابراین لازمه این کار داشتن یک کابینه هماهنگ است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که انتخاب برخی افراد در کابینه دولت منطبق با شعارها و دیدگاهای آقای روحانی نیست، گفت: درست است که برخی از این افراد واقعا تخصص دارند اما نوع رفتار، عملکرد و دیدگاه های آنها با مبانی ای که آقای روحانی تعریف کرده همخوانی ندارد؛ البته در این بین افرادی هم هستند که نمره قبولی دارند.

حجت الاسلام موسوی نژاد در تبیین شاخصه ها و ملاک هایی که نمایندگان مجلس بر اساس آن برای دادن رأی اعتماد تصمیم گیری می کنند، ابراز داشت: تعهد، تخصص در حوزه مدیریتی خود و داشتن مواضع شفاف در مقابل فتنه و وفاداری به انقلاب اسلامی از جمله این شاخص ها است.

وی ادامه داد: داشتن کارنامه قابل قبول در مدیریت گذشته خود، داشتن برنامه قوی برای توسعه و رشد مجموعه مدیریتی خود، داشتن برنامه خوب، قوی و هدف گذاری شده در راستای نیل به اهداف بلند انقلاب اسلامی ایران نیز بسیار مهم است./928/ت302/ج

ارسال نظرات