۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۸۱۲۳۷
پیام مشترک نمایندگان ولی فقیه در شمال به یادواره سرداران شهید؛

استقلال ایران اسلامی مدیون خون مقدس شهیدان است

خبرگزاری رسا ـ نمایندگان ولی فقیه در استان های مازندران، گلستان و گیلان پیام مشترکی به ستاد یادواره سرداران و 313 شهید گردان حمزه سید الشهدا(ع) شمال کشور صادر کردند.
نمايندگان ولي فقيه در شمال کشور

به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، آیات نورالله طبرسی، سید کاظم نورمفیدی و زین العابدین قربانی، نمایندگان ولی فقیه در استان های مازندران، گلستان و گیلان امروز پیام مشترکی به ستاد یادواره سرداران و 313 شهید گردان حمزه سید الشهدا(ع) شمال کشور صادر کردند.

 

در این پیام مشترک آمده است، اوج تعالی انسان و نقطه عطف عشق ورزیدن به پروردگار و از گرانسنگ ترین ارزش ها در فرهنگ اصیل و مترقی اسلام ناب محمدی (ص) است. در تاریخ طلایی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، دوران هشت سال دفاع مقدس مقطعی حساس و سرنوشت ساز از حماسه آفرینی، اقتدار و سلحشوری مردان خدایی است که در پرتو الطاف بی نهایت خداوند متعال و رهبری داهیانه امام عظیم الشان(ره) صحنه های بی نظیری از خون و خاطره و حماسه را آفریدند و جهانیان از این همه خودگذشتگی و ایثار و عشق، انگشت تحیر به دندان گرفتند.

 

این پیام می افزاید، سلام خداوند بر آنان که از عالم خاک به سوی افلاک پر کشیدند و جلوه های دنیای فانی را رها کرده و گوی سبقت از ملائک ربودند و محو جمال حق گشته و وجه الله باقی را برگزیدند و با لبیک به ندای ملکوتی مولای خویش به سوی معشوق حقیقی شتافتند و در پاسخ به ندای «هل من ناصر ینصرنی» سرور و سالار شهیدان با یزیدیان زمان به ستیز برخاستند و جان شیرین خود را با خالق خویش معامله کردند و به درگاه قرب الهی نائل آمدند و در جوار حق آرمیدند و در بهشت عدن مأوی گزیدند و تا ابد از خوان نعمت بیکران ربوبی و رحمت واسعه الهی برخوردار شدند.

 

در ادامه این پیام آمده است، امروز استقلال ایران اسلامی مدیون خون مقدس این شهیدان ولایتمداری است که هرگز لحظه ای از امام و پیشوای خود غافل ‏نماندند. شهدای گرانقدر ما به ویژه شهیدان سرافرازسرداران شهید ناصر بهداشت، جعفر شیر سوار، یوسف سجودی، محمد حسین باقرزاده، روحانی شهید محمد علی ملک، مهدی خوش سیرت، صادق مکتبی و 26 آزاده و هزار جانباز استان های مازندران، گلستان و گیلان که در عملیات های متعدد در دوران دفاع مقدس یک صدا فریاد بر آوردند که ای مسلمانان جهان و آزادی خواهان عالم، ما برای پیشبرد اهداف اسلامی و اجرای فرامین نورانی رهبرمان از جان و مال خود گذشتیم تا استکبار و صهیونیسم را به ذلت بکشانیم.

 

این پیام آمده است، از درگاه خداوند رحمان برای شهدای بزرگوار علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای شما عزیزان عزت، سربلندی، سلامت و موفقیت روز افزون مسئلت می نمائیم.

 

خداوند ما را قدردان خون پاک شهیدان و رهرو راستین امام شهیدان و پیرو صدیق مقام عظمای رهبری و زعامت امت اسلامی قرار دهد. امیدواریم این خدمتگزاران را از دعا فراموش نکنید./950/د101/ب

ارسال نظرات