۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۸۱۵۲۳
نماینده ولی فقیه در سپاه آمل:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن سعادت جامعه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با بیان این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن سعادت جامعه است، خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) توصیه کردند که نباید از وصیت نامه شهدا غافل شویم و باید در این وصیت نامه ها ببینیم شهدا از ما چه خواستند که در مسیر آنان گام برداریم.
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن سعادت جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حسین محمدیان، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل ظهر امروز در مراسم گرامی داشت مدافع حرم حضرت زینب(س)، سردار شهید حاج اسماعیل حیدری که در مسجد امام رضا(ع) آمل برگزار شد با بیان این که تجلیل از مقام والای شهدا امری اساسی بوده و آنان متعلق به همه ما هستند، گفت: شهدا زنده بوده و ما باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.

 

وی با اشاره به این که شهدا افتخار آفرین بوده و ما به آنان افتخار می کنیم، بیان داشت: مؤمن حقیقی به عنوان شهید از دنیا می رود و عشق و علاقه ما به اهل بیت معصومین(ع) این را به دنبال دارد که مدال ارزنده شهادت به ما سپرده شود.

 

حجت الاسلام محمدیان با تاکید بر این که شهادت در راه خدا رستگاری عظیم و بزرگی است، بیان داشت: یاد و نام شهدا هم چنان باید زنده بماند و نکند ما در دراز مدت درقبال این بزرگواران کم رنگ عمل کنیم که به ضرر ما خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با بیان این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن سعادت جامعه است، خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) توصیه کردند که نباید از وصیت نامه شهدا غافل شویم و باید در این وصیت نامه ها ببینیم شهدا از ما چه خواستند که در مسیر آنان گام برداریم.

 

وی با بیان این که خانواده های شهدا به این دلیل که به شهدا نزدیک تر هستند مسؤولیت بیشتری دارند، بیان داشت: خانواده های شهدا باید مراقب بوده که مورد اعتماد مردم هستند.

 

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به این که شهید با شهادتش می خواهد به ما بگوید که شما باید ارزش های دینی را پاس بدارید، گفت: کلاس درسی شهدا برای ما برگزار کردند و با خون خود حقایق را به ما می آموزند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با تاکید بر این که شهدا توانستند قدم به قدم انقلاب اسلامی را تا به امروز به پیش ببرند، بیان داشت: اگر اعتقاد و ایمان نباشد انسان حاضر به انجام ایثارگری و شهادت در راه خدا نیست.

 

وی با بیان این که انسان باید با تمسک به قرآن کریم و اهل بیت معصومین(ع) ایمان خود را بالا ببرد، ادامه داد: بر پدران و مادران واجب است تا فرزندان خود را محب اهل بیت معصومین(ع) تربیت کنند.

 

حجت الاسلام محمدیان ادامه داد: معرفت به اهل بیت معصومین(ع) باید در دل های فرزندان ما زنده شود که در این راستا باید اهتمام ارزنده ای وجود داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با تاکید بر این که اعتقاد راسخ به نظام و رهبری از بزرگ ترین افتخارات شهدا است، گفت: دنیا ارزش و اعتباری ندارد که شهدا دلبستگی به امور دنیوی ندارند و نگذاشتند دنیا سبب عقب افتادن آنان از آرمان هایشان شود./950/پ202/ب

ارسال نظرات