۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۸۲۱۹۴

آیین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر امروز در مسجد مقبره تبریز برگزار شد.
شهيدان رجايي و باهنر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با سی و سومین سالگرد شهادت محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر، مجلس بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت، امروز از سوی بیت امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، خانواده های شهدا، اصناف، بازاریان و سایر اقشار مردم امروز در مسجد مقبره بازار کفاشان تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام محمد ایمانی، یکی از وعاظ تبریز در این مراسم با بیان این‌که شهدای دولت نماد مظلومیت ملت ایران هستند، اظهار داشت: ترور نخبگان سیاسی و مسؤولان نظام اسلامی گویای این حقیقت است که ایران بزرگ‎ترین قربانی تروریسم است، در حالی‌که غرب همواره برچسب تروریسم بر ایران می زند.

حجت الاسلام ایمانی با بیان این‌که غرب اصلی‌ترین حامی تروریسم در جهان است، تصریح کرد: اگر امروز شاهد ترورهای فیزیکی رهبران حزب الله و مقاومت اسلامی هستیم، نشان می دهد که استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی هنوز دارای بزرگترین سیستم تروریسم دولتی در جهان است.

وی با اشاره به این‌که قدرشناسی از خون شهدای ترور تنها با تبعیت از ولایت فقیه و مجاهدت در عرصه های اقتصادی و بهبود معیشت مردم محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: همه پیشرفت های کشور در عرصه های اجتماعی، علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور مرهون خون شهیدانی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و فدای میهن کردند.

این واعظ برجسته تبریز با تأکید بر این‌که گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، بزرگداشت شعائر اسلامی است، گفت: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در تلاش هستند تا با فراموشی یاد شهدا در جامعه، آرمان انقلاب و رهبری غفلت شود.

حجت الاسلام ایمانی ادامه داد: ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی باید بدانند که در سایه استقامت، صبر و اخلاق و نگرش جهادی به عرصه اقتصاد می توان توطئه ها و حیله های دشمنان را نقش بر آب کنند؛ بنابراین باید تلاش شود با خودکفایی در عرصه های گوناگون توطئه اقتصادی دشمن را خنثی کنیم./935/پ202/غ

ارسال نظرات