۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۱۸۲۷۵۷
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

سوریه آمادگی مقابله با هر نوع تجاوزی را دارد

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که سوریه آمادگی هر نوع مقابله با متجاوزان را دارد، گفت: حمله به سوریه به ضرر آمریکا، اسرائیل و حامیان آنها خواهد بود.
دکتر اسماعيل کوثري، عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس

محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در پیش بینی عواقب حمله نظامی آمریکا به سوریه، اظهار داشت: اگر این اتفاق صورت بگیرد در درجه اول خود آمریکا و اسرائیل ضرر می کند.

وی خطاب به کشورهایی که آمریکا را به انجام این کار تشویق می کنند، گفت: کشورهایی که همسو با آمریکا و اسرائیل هستند باید بیش از سوریه به فکر خود باشند زیرا سوریه آمادگی هر نوع مقابله ای را دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که یکی از اهداف جنگ احتمالی آمریکا با سوریه تقویت و یاری اسرائیل در منطقه است، ابراز داشت: این اقدام آمریکایی ها بیشترین ضرر را برای اسرائیل خواهد داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که ایران در موضع حمایت از سوریه است، گفت: علت این پشتیبانی این است که ما همواره از ملت هایی که مظلوم واقع می شوند حمایت می کنیم./928/ت302/ج

 

ارسال نظرات