۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۸۳۲۷۰

آغاز نام نویسی مبلغان در استان خوزستان

خبرگزاری رسا ـ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان از آغاز نام نویسی مبلغان جدید ویژه اعزام به مناطق گوناگون این استان خبرداد.
مبلغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان برای ترویج تبلیغ و گسترش فعالیت های فرهنگی در این استان اقدام به نام نویسی مبلغان روحانی می کند.

براساس این گزارش متقاضیان برای نام نویسی با داشتن گواهی اشتغال به تحصیل با ذکر پایان پایه، تأیید اخلاقی از دو نفر از ساتید حوزه، فتوکپی شناسنامه و کارت ملی، دو قطعه عکس 4*3 رنگی ملبس، افتتاح حساب بهمین کارت در صندوق قرض الحسنه و تکمیل فرم نام نویسی به معاونت تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان مراجعه کنند.

  مبلغان پس از نام نویسی باید در آزمون تعیین سطح شرکت کنند که منابع این امتحان ویژه پایه های 6 و 7 سیمای عقاید شیعه، اصول کافی، آموزش فقه، قانون اساسی، سطح 8 و 9 سیره پیشوایان، تفسیر نمونه، منتخب میزان الحکمه و قانون اساسی خواهد بود.

طلاب پایه های 10 و درس خارج برای ورود به عرصه تبلیغ باید دروس ولایت فقیه، منتخب میزان الحکمه، منشور جاوید و کتاب فرازهایی از تاریخ پیامبر اسلام(ص) را مرور کرده و در آزمون شرکت کنند.

طبق اعلام دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان زمان برگزاری آزمون تبلیغ پنجشنبه هر هفته ساعت 8 تا 12 خواهد بود که مبلغان با مراجعه به این دفتر امتحان مربوط به خود را می توانند بدهند.

لازم به ذکر است، نشانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان اهواز، پادادشهر، خیابان 6، پلاک 6 است که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 06115549508 تماس حاصل فرمایند./9458/ت303/ب

ارسال نظرات