۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۱۸۳۳۴۹

نظر رییس مجلس شورای اسلامی درباره رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی گفت: رادیو معارف برای کسی که می‌خواهد مضامین دینی را در سطوح مختلف دنبال کند، خوراک آماده‌ای را فراهم می‌کند.
نظر رييس مجلس شوراي اسلامي درباره راديو معارف
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، در پانزدهمین سال‌روز تاسیس رادیو معارف علی لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از شبکه‌های که من از آن استفاده می‌کنم شبکه رادیویی معارف است؛ گاهی در اتومبیل یا اوقاتی که فرصت داشته باشم رادیو معارف و شبکه قرآن را می‌شنوم و استفاده می‌کنم مطالب خیلی خوبی در این رادیو مطرح می‌شود.
لاریجانی در پاسخ به این سوال که «در زمان ریاست حضرتعالی در سازمان صداوسیما رادیو معارف تاسیس شد و اکنون که در آستانه پانزدهمین سال‌روز تاسیس این شبکه رادیویی هستیم آیا این رادیو به اهدافی که تعیین شده بود رسیده است؟» تصریح کرد: می‌توان گفت بخش عمده‌ای از اهداف اولیه تاسیس این رادیو محقق شده است.
وی خاطرنشان کرد: البته این امور کیفی است و همیشه این اهداف می‌تواند تعالی پیدا کند ولی در مجموع می‌توان گفت شبکه رادیویی خوبی است. برای کسانی که می‌خواهند مضامین دینی را در سطوح مختلف دنبال کنند، خوراک آماده‌ای را فراهم می‌کند و برای اقشاری که این تعلقات را دارند خیلی مفید است.
رییس مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تبریک سالگرد تاسیس رادیو معارف برای تلاشگران این رادیو آرزوی توفیق کرد.
برای شنیدن و دریافت صوت این گفت‌وگو به اینجا مراجعه کنید./9191/د102/ی
ارسال نظرات