۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۱۸۴۸۴۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد؛

تربیت مبلغان ویژه در زمینه مهدویت و آخرالزمان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که یادآوری حضور امام زمان در جامعه موجب تقویت باورهای دینی وکاهش گناه و آسیب های اجتماعی می شود، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در راستای ترویج فرهنگ مهدویت بیش از هزار و 500 روز فعالیت تبلیغی در چند ماه اخیر انجام داده است.
مهدويت

حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند با بیان این که در 6 ماهه اخیر 15 مبلغ ویژه در زمینه مهدویت به نقاط مختلف استان اعزام شده است گفت: بیان ویژگی های منتظر واقعی و وظایف منتظران، تببین شاخص های حکومت مهدوی، بیان ویژگی های نحله های انحرافی آخرالزمان و بیان اموری که روند ظهور را تسریع می کند از مهم ترین موضوعات مورد بحث مبلغان در جلسات تبلیغی بوده است.

 

وی با بیان این که مبلغان ویژه بیش از 60 روز فعالیت تخصصی تبلیغی را در استان انجام داده اند، گفت: اعزام مبلغان ویژه موجب افزایش سطح آگاهی مردم در موضوعات آخر الزمان می شود.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این که 350 مبلغ عمومی هم در مباحث مهدویت در استان به طور مستمر فعالیت می کنند، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی کارگاه های زیادی به خصوص  در زمینه نحله های انحرافی برای مبلغان در طول سال برگزار می کند.

 

حجت الاسلام لطفیان همچنین از تربیت مبلغان ویژه در زمینه مهدویت و آخرالزمان با همکاری سازمان تبلیغات، حوزه علمیه و بنیاد مهدویت خبرداد./968/ت303/ب

ارسال نظرات