۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۸۵۴۷۲

دومین نشست آزاداندیشی با موضوع دلایل گرایش به مسیحیت برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دومین نشست آزاداندیشی با موضوع دلایل گرایش به مسیحیت از ساعت 16 روز جمعه پنجم مهرماه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) برگزار می‌شود.
دومين نشست آزادانديشي با موضوع دلايل گرايش به مسيحيت

حمیدرضا داداشی، مدیر روابط عمومی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دومین همایش آزاداندیشی و گفت‌وگوی انتقادی با موضوع تغییر مذهب در این مجموعه خبرداد و گفت: مهمانان این نشست از کارشناسان حوزه های اجتماعی، سیاسی و دینی هستند و درباره آیین مسیحیت و دلیل گرایش برخی از جوانان به آن سخن خواهند گفت.

وی ابراز داشت: دومین نشست آزاداندیشی «انتقاد دینی و تغییر مذهب» با موضوع دلایل گرایش جوانان به مسیحیت از ساعت 16 روز جمعه پنجم مهرماه 1392 در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) واقع در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، خیابان شهید صیرفی پور برگزار می‌شود و شرکت هموطنان مسیحی یا سایر اقیلیت های مذهبی در این برنامه بلامانع است.

مدیر روابط عمومی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی ابراز داشت: شرکت در این همایش آزاد خواهد بود اما به دلیل محدود بودن ظرفیت، حضور در این نشست تنها از طریق ثبت نام میسر است.

داداشی افزود: در نخستین نشست آزاداندیشی که 15 شهریور در «سرچشمه» برگزار شده بود، دکتر کریستیان بونو و دکتر یاسین علی از فرانسه درباره آیین مسیحیت و دلایل گرایش به آن سخن گفته بودند که به دلیل گستردگی مباحث و کمبود وقت، این گفت‌و‌گو ناتمام ماند و ادامه بحث به جلسات بعدی موکول شد.

مدیر روابط عمومی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی گفت: علاقمندان به شرکت در این همایش آزاداندیشی، نام و نام خانوادگی خود را به سامانه پیامکی 3000577272 ارسال کنند./956/ 

 

ارسال نظرات