۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۸۵۷۳۱
نماینده ولی فقیه در ایلام:

جمهوری اسلامی محکم تر از گذشته به حیات خود ادامه می دهد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به برکت رهنمود های رهبر معظم انقلاب محکم تر از گذشته به حیات طیبه خود ادامه می دهد.
حجت الاسلام والمسلمين لطفي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی، نماینده ولی فقیه در ایلام  در آیین یادواره شهدای عشایر روستای چالاب شهرستان مهران، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان و رهنمود های حکیمانه مقام عظمای ولایت در عرصه های مختلف پیشتاز است.


وی با بیان این که حماسه قهرمانانه ملت ایران در دفاع مقدس بایستی به خوبی در جامعه تبیین شود، تصریح کرد: بایستی از این میراث امام و انقلاب به خوبی محافظت کرد.


حجت الاسلام والمسلمین لطفی در ادامه شهدا و خانواده های معزز آنان را گنجینه گرانبهای دفاع مقدس دانست و بیان کرد: امروز ما نیز وظیفه داریم با صیانت از این ارزش ها برای تعالی و بالندگی کشور تلاش کنیم.

 

وی همچنین به سفر رییس جمهور به نیویورک اشاره و خاطرنشان کرد: مواضع قاطع دکتر روحانی و محور قرار دادن رهنمود های مقام معظم رهبری در اجرای نرمش قهرمانانه باعث شد تا جهانیان به فکر تعامل با کشورمان باشند./901/پ203/ب

ارسال نظرات