۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۸۷۳۸۰
آیت‌الله علوی گرگانی:

ولایت مداری و صبر راه غلبه بر توطئه‌های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی پیروزی را در سایه تبعیت از ولایت دانست و گفت: با روحیه صبر واستقامت می توان بر توطئه‌های دشمنان غلبه کرد.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ظهر امروز در دیدار جمعی از ائمه جماعات افغانستان با اشاره توطئه‌ دشمنان در کشور افغانستان، گفت: دشمنان خارجی و داخلی مشکلات فراوانی را برای این کشور فراهم کرده‌ و به نوعی مردم را دچار سردرگمی کرده اند.
 
وی با بیان این‌که برخی از افراد در کشور افغانستان به نام اسلام دست به مسلمان کشی می زنند، ابراز کرد: باید مراقب دشمنان اسلام بود چون آنها در برخی از موارد با لباس دین به جنگ مسلمانان می‌آیند.
 
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه در ادامه مردم کشور افغانستان را برای حل مشکلات شان به صبر توصیه کرد و گفت: مردم افغانستان بدانند که حق با آنها است و باید در راه اثبات حق خود تلاش کنند.
 
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی خطاب به ائمه جمعه افغانستان، اظهار کرد: افرادی که در جامعه شما دارای روحیه ضعیفی هستند باید تقویت کنید تا به موفقیت دست یابید.
 
وی پایداری را رمز موفقیت مردم کشور افغانستان دانست و ابراز کرد: روحیه استقامت و پایداری در کشور افغانستان باید پایدار باشد تا دشمنان نا امید و پیروزی حتمی شود.
 
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه تأکید کرد: پیروی از ولایت سبب حل مشکلات افغانستان می‌شود از این رو نباید هیچگاه از ولایت دور شد چون پیروزی در گرو اهتمام به ولایت است.
 
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در پایان وعده خداوند در مورد پیروزی اسلام را حتمی دانست و گفت: همه مسلمانان باید به وعده های الهی اطمینان داشته و در راه موفقیت تلاش کنند./927/پ202/ج
ارسال نظرات