۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۸۸۷۰۰
حجت الاسلام والمسلمین اختری:

مفتیان بی‌سواد وهابی احکام اسلامی را به سخره گرفته‌اند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به جنایت های انجام شده توسط وهابیت در کشورهای اسلامی گفت: جنایت کاران آل سعود و مفتیان بی سواد وهابی دین را به بازی گرفته و محارم و حرمت های اسلامی را به تمسخر گرفته اند.
حجت الاسلام والمسلمين اختري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، صبح امروز در آیین افتتاح دومین همایش بین المللی ولایت در اهواز، با اشاره به شرایط روز جهان اسلام و مسؤولیتی که در این برهه از زمان نسبت به ولایت وجود دارد، اظهار داشت: مظلومیت اهل بیت در مخفی نگه داشتن و پنهان ساختن جایگاه آنان در جهان اسلام است.

وی افزود: این مظلومیت از نخستین روزهای ولایت امیرمؤمنان و آشکار شدن جایگاه آن حضرت شروع شد و کینه توزی ها نسبت به ایشان همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین اختری ادامه داد: عده ای می خواستند موضوع ولایت مکتوم بماند و این جایگاه آشکار نشود و به این دلیل بنای تحریف حقایق را در اسلام قرار دادند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اعلام این که در حال حاضر نیز شیوه دشمنان اسلام تحریف حقایق است، گفت: امروز وظیفه بزرگی بر عهده علمای اسلامی است که باید با اندیشه کردن و تفکر در برابر تحریف های وهابیت ایستادگی کرده و بهترین مکان برای این کار برگزاری همایش هایی مانند همایش بزرگ ولایت است.

وی تصریح کرد: امروز نیاز است که رسانه ها، علما، و اندیشمندان به آل سعود به عنوان مرکز تربیت و آموزش وهابیت در دنیای اسلام توجه کرده و در مقابله با آنها تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اختری با تأکید بر جلوگیری از تحریف واقعیات تاریخ اسلام توسط تکفیری ها اظهارداشت: علمای اسلامی باید در مرز های عقیده و ایمان در برابر جنود شیطان ایستادگی کرده و از مستضعفان اسلام دفاع و حمایت کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان این‎که تکفیری ها در حال ارسال مزدوران خود به کشور های پاکستان، عراق، افغانستان و سوریه هستند، افزود: وحشیگری هایی که توسط تکفیری ها در کشور های اسلامی انجام می شود صورتی تاریک تر از یک حیوان را از آنها در جهان به نمایش گذاشته است.

وی ادامه داد: جنایت کاران آل سعود و مفتیان بی سواد وهابی دین را به بازی گرفته و احکام اسلامی را به تمسخر گرفته اند.

حجت الاسلام والمسلمین اختری با شرم آور خواندن بیان نکاح محارم توسط مفتیان وهابی گفت: وظیفه عالمان دینی است که با قدرت در مقابل نشر چنین فتاوایی ایستادگی کرده و خباثت مفتیان وهابی را برای مسلمانان آشکار کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت با اشاره به فعالیت های  این مجمع افزود: مجمع جهانی اهل بیت(ع) در راستای تبیین تشییع و اهل بیت در جهان اسلام نیازمند همکاری و همراهی علما، طلاب و اندیشمندان اسلامی در این مسیر است./9462/پ202/ج

ارسال نظرات