۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۱۹۰۶۹۵
سردار فضلی:

بسیجیان فرماندهان خط مقدم جنگ نرم هستند

خبرگزاری رسا ـ جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: وجود نیرویی همانند بسیج حرکت به سوی پیشرفت را برای جمهوری اسلامی هموار می کند.
سردار علي فضلي، جانشين سازمان بسيج مستضعفين کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین، پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان خوزستانی، با بیان این که بسیج از وجود انقلاب اسلامی متولد شد، ابراز داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و با تشکیل بسیج مستضعفین نظام اسلامی پا به عرصه پیشرفت های خویش نهاد.

وی با بیان این که بسیج تشکلی سازمان یافته و خودکفا است، تصریح کرد: امروزه کشورمان با داشتن نیرویی همانند بسیج به خود می بالد؛ چرا که بنیان ها و ارکان این تشکل را جوانانی مکتبی تشکیل می دهند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که نظام اسلامی در برهه کنونی در یک جایگاه رفیعی قرار دارد، اظهار داشت: وجود نیرویی همانند بسیج حرکت به سوی پیشرفت را برای جمهوری اسلامی هموار می کند.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان بسیج سراسر کشور، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این اجتماع باشکوه بر استقامات هر چه بیشتر نیروهای بسیج تأکید کردند.

فضلی در ادامه سخنانش افزود: رهبر انقلاب اسلامی یکى از شاخص هاى دیگر استعمار و استکبار را جنایت را نسبت به ملت ها و نسبت به آحاد بشر مجاز شمردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر حضور بسیج در عرصه های گوناگون بیان داشت: حضور و گستردگی جنبه های فعالیت بسیج سبب ایجاد نشاط معنوی میان جوانان شده است.

فضلی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: جایگاه بسیج امروز برای دشمنان نظام اسلامی شناخته شده و به یقین این شناخت در هشت سال دفاع مقدس و در برهه کنونی به دست آمده است.

بسیج هدیه امام راحل به ملت اسلامی است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که حضور در صحنه از مهم ترین ویژگی های بسیج به شمار می رود، تأکید کرد: بسیج شجره طیبه است که بنیانگذار جمهوری اسلامی آن را برای ملت اسلامی ایران به ارمغان آورد.

فضلی بسیجیان را ادامه دهندگان راه جوانان هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: جوانان دهه های گذشته با ورود به عرصه جنگ سخت و جوانان امروز افسران جنگ نرم هستند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در پایان سخنانش ابراز داشت: بسیج در عرصه فعالیت های فرهنگی و تربیتی گام مثبت و تأثیر گذاری را برداشته و امیدواریم این برنامه به گستردگی بیشتری برسند./9458/پ202/ج

 

ارسال نظرات