۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۹۰۸۳۸

رادیو معارف در سوگ زینت عابدان

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف با ویژه برنامه زنده «زینت عابدان» همزمان با شب شهادت حضرت امام زین العابدین علیه السلام به سوگ می‌نشیند.
زينت عابدان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، به مناسبت شب شهادت پیام آور کربلا حضرت امام زین العابدین علیه السلام، ویژه برنامه زنده «زینت عابدان» از رادیو معارف پخش می‌شود.

در این ویژه برنامه علاوه بر پخش مراثی و میان برنامه‌های متناسب، حجت الاسلام والمسلمین دکترسید حسن عابدیان کارشناس فقه و حقوق اسلامی و استاد حوزه و دانشگاه به بررسی علل انحطاط اخلاقی امت اسلامی پس از عصر نبوی تا عصر خلفای اموی هم‌دوره با امام سجادعلیه السلام، ریشه‌ یابی انحرافات اخلاقی- اجتماعی توسط امام سجاد علیه السلام در صحیفه سجادیه و تشریح انحرافاتی همچون حرص و آز، خشم و غضب، کم‌حوصلگی، عدم قناعت، بدخلقی، شهوت‌پرستی، تعصبات، زیاده‌خواهی، عدم تدبیر، قدرناشناسی، کم‌کاری، نپذیرفتن عذر دیگران، بی‌مبالاتی از کلام آن حضرت، تبیین نقش آن امام همام در تزکیه اخلاقی جامعه و اقدامات عملی ایشان در مواجهه با اقشار مختلف جامعه خواهد پرداخت.

ویژه برنامه زنده «زینت عابدان» کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت علیهم السلام به سردبیر تهیه کنندگی اکبر طالبی نیا و گویندگی رضا حبیبی پنجشنبه 7 آبان 92 از ساعت 19:15 از شبکه رادیویی معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت خواهد شد. علاقمندان به مباحث مطرح شده این برنامه می‌توانند پس از پخش برای دریافت آن به صفحه اختصاصی برنامه «زینت عابدان» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./919/د102/ن

 

ارسال نظرات