۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۱۹۲۷۲۴

حضور 200 طلبه اهوازی در کاروان پیاده روی اربعین

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه المهدی(عج) اهواز، به حرکت کاروان پیاده روی طلاب مدارس علمیه اهواز به سوی کربلا اشاره و تصریح کرد: بیش از 200 نفر از طلاب مدارس علمیه شهرستان اهواز تشکیل دهنده این کاروان هستند.
پياده روي اربعين

حجت الاسلام عبدالکریم سلطانی، مدیر حوزه علمیه المهدی(عج) اهواز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به حرکت کاروان پیاده روی طلاب مدارس علمیه اهواز به سوی کربلا اشاره و تصریح کرد: بیش از 200 نفر از طلاب مدارس علمیه شهرستان اهواز تشکیل دهنده این کاروان هستند.

حجت الاسلام سلطانی با اشاره به زمان حرکت کاروان پیاده روی طلاب مدارس علمیه اهواز اظهار داشت: این کاروان چهارشنبه، بیست و هفتم آبان ماه حرکت خود را آغاز کرد و پیش بینی می شود سه روز در مسیر کربلای معلی باشد.

وی به برنامه در نظر گرفته شده برای این کاروان اشاره و تصریح کرد: سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در کنار مقبره شهید حکیم در نجف اشرف و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، همزمان با شب اربعین حسینی در کربلای معلا از جمله این برنامه ها است.

مدیر مدرسه علمیه امام المهدی (ع) زرگان خاطرنشان کرد: انجام تبلیغ چهره به چهره و برگزاری مراسم روضه در طول مسیر از دیگر برنامه های کاروان زیارتی طلاب مدارس علیمه اهواز است.

حجت الاسلام سلطانی با بیان این که زیارت امام حسین(ع) سبب تزکیه قلب انسان می شود، اظهار داشت: تدبر و اندیشه در فرازهای زیارت اربعین سبب معرفت افزایی انسان می شود.

مدیر حوزه علمیه المهدی(عج) اهواز، به ظرفیت های پیاده روی عزاداران حسینی در اربعین اشاره و خاطرنشان کرد: زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین از نشانه های مؤمن است و انسان مؤمن باید از این فرصت نهایت بهره مندی را برد./9464/ت303/ب

ارسال نظرات