۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۱۹۲۸۹۳
به مناسبت اربعین حسینی؛

ویژه‌برنامه اربعین خورشید از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه‌برنامه «اربعین خورشید» به مناسبت اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و شهیدان قیام خونین حسینی از رادیو معارف پخش می‌شود.
ويژه‌برنامه اربعين خورشيد از راديو معارف پخش مي‌شود
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با اربعین شهادت سید و سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفایش، ویژه برنامه «اربعین خورشید» روی موج فضیلت و فطرت خواهد رفت.
آداب زیارت اربعین امام حسین علیه‌السلام و فضیلت آن، شرح فرازهایی از زیارت اربعین، ریشه یابی علل قیام حسینی، بررسی علل دشمنی برخی از مردم زمانه با امام زمان خود و... از موضوعاتی است که حجت‌السلام سیدعباس لاجوردی پژوهشگر و کارشناس تاریخ اسلام و سیره معصومین سلام‌الله‌علیها آن را بررسی و تبیین می‌کند.
ویژه‌برنامه «اربعین خورشید» کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت علیهم‌السلام به سردبیری و تهیه‌کنندگی محمد حسین پور و گویندگی رضا حبیبی از ساعت 8:40 صبح دوشنبه 2 دی 92 مصادف با اربعین حسینی از رادیو معارف تقدیم شنوندگان سوگوار خاندان نبوت می‌شود.
علاقه‌مندان به مباحث مطرح شده در این برنامه می‌توانند پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه «اربعین خورشید» در سایت رادیو معارف مراجعه و آن‌را دریافت کنند./9191/د102/ن
ارسال نظرات