۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۹۳۵۰۳
نماینده آمل در مجلس:

فرهنگ وقف بهترین ابزار برای برقراری عدالت اجتماعی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده آمل در مجلس با تاکید بر این که فرهنگ وقف به بهترین نحو ممکن در جامعه نهادینه شود، ادامه داد: وقف بهترین وسیله برای برقراری عدالت اجتماعی در جامعه است.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جمع متولیان بقاع و اماکن متبرکه با گرامی داشت هفته وقف، گفت: وقف یک سنت حسنه الهی بوده که باید در راستای ترویج آن تلاش ارزنده ای وجود داشته باشد.

 

وی با اشاره به این که وقف ایثار و بخشش والایی بوده که کسی منکر نقش گرانقدر آن نیست، بیان داشت: فرهنگ وقف برخواسته از فرهنگی انسانی، اجتماعی و دینی است.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر این که فرهنگ وقف به بهترین نحو ممکن در جامعه نهادینه شود، ادامه داد: وقف بهترین وسیله برای برقراری عدالت اجتماعی در جامعه است.

 

یوسفیان ملا با بیان این که وقف وجه مشترکی بین همه ادیان است، اضافه کرد: تمام کسانی که در دنیا قصد خدمت به همنوع خود را دارند این کار پسندیده را با نام های مختلف انجام می دهند.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس، ادامه داد: نباید در رهگذر این رحمت و نعمت الهی عده ای ناراضی باشند که باید رعایت حال مستاجران موقوفات انجام شود.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان این که کسی که در کار موقوفه است باید تمام حق و حقوق آن را پرداخت کند، گفت: این افراد باید بدانند خوردن مال موقوفه آتشی در مال و زندگی آن ها بوده که باید به درستی عمل کنند.

 

وی با اشاره به اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، بیان داشت: اقدامات این سازمان به نسبت خوب است ولی می شود در این راستا خدمات بیش تری ارائه شود.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان این که تنها برویم و مال موقوفه را زنده کنیم تا درآمد اوقاف اضافه شود به طور یقین هدف در وقف این امر نبوده است، خاطرنشان کرد: هدف وقف خدمتگزاری بیش از پیش به مردم بوده که باید در این راستا اقدامات ارزنده ای صورت گیرد.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در پایان، گفت: جلب رضایت عمومی یک اصل اساسی در وقف بوده که در این خصوص باید تلاش شایسته ای صورت گیرد./950/پ202/ج

ارسال نظرات