۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۹۳۵۱۴
آیت‌الله علوی گرگانی:

حضور حماسی مردم در 9 دی بساط فتنه‌گران را جمع کرد

خبرگزاری رسا ـ حضرت‌ آیت‌الله علوی گرگانی حرکت مردم در تحقق حماسه 9 دی را حرکتی خودجوش دانست و گفت: مردم بی حرمتی به امام حسین(ع) را تحمل نکرده و با حضور حماسی خود در حماسه 9 دی بساط فتنه گران را جمع کردند.
آيت الله علوي گرگاني آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌ گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در دیدار جمعی از سپاهیان استان گلستان، بر ضرورت پاسداشت حماسه 9 دی تأکید کرد و گفت: اگر حماسه 9 دی اتفاق نمی‌افتاد، معلوم نبود سرنوشت ملت چه می‌شد.

وی حرکت مردم در تحقق حماسه 9 دی را حرکتی خودجوش دانست و ابراز کرد: ملت ایران به نقطه‌ای رسیده که بدون مشوق و برنامه‌ای خاص برای دفاع از نظام حرکت می‌کند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم بی احترامی فتنه گران به عاشورای حسینی در سال 88 را مورد توجه قرار داد و افزود: مردم بی حرمتی به امام حسین(ع) را تحمل نکرده و با حضور حماسی خود بساط فتنه گران را جمع کردند.

حضرت‌ آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد: مردم در 9 دی سال 88 عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت(ع) به همه جهانیان نشان دادند.

وی با تأکید بر این‌که خداوند حافظ نظام اسلامی ایران است، گفت: خداوند همیشه پشتیبان نظام اسلامی در شرایط سخت بوده و امروز نیز اگر دشمنان به فکر خیانت باشند خداوند قدرت خود را بار دیگر به آنها نشان خواهد داد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم بر ضرورت شکر نعمت‌های الهی تأکید کرد و ابراز داشت: شکر نعمت‌های الهی سبب افزایش نعمت می‌شود و کوتاهی در این زمینه مشکل آفرین است.

حضرت‌ آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر این‌که ظلم هیچگاه پایدار نخواهد بود، اظهار کرد: تاریخ نشان داده که حکومت‌های ظالم پایدار نبوده و گرفتار ظلم خودشان شده‌اند./927/پ202/ج

ارسال نظرات