۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۱۹۴۹۵۲
آیت الله موسوی جزایری:

روحانی اهل تجملات نیست/ سفر رییس جمهور تشریفاتی نیست

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به محبوبیت رییس جمهور در بین اقوام عرب، لر و بختیاری تأکید کرد: سفر رییس جمهور، تشریفاتی نخواهد بود بلکه این سفر، سفری کاری و پر محتوا است.
آيت الله موسوي جزايري در سخنراني رييس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در سخنرانی پیش از صحبت های رییس جمهور در مصلای امام خمینی(ره) اهواز، با بیان این که خدا را شاکریم که امروز میزبان ریاست محترم جمهور هستیم، اظهار داشت: دکتر روحانی عالم دین و از علمای مبارز و دارای سوابق درخشان انقلابی است.

امام جمعه اهواز با بیان این که حجت الاسلام روحانی از یاران حضرت امام (ره) بودند، خاطرنشان کرد: وی از دو جهت برای ما مورد احترام هستند یکی به سبب قرار گرفتن در پست ریاست جمهوری و خدمت به مردم از این طریق و دیگری فضائل شخصی است که وی دارد.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به محبوبیت رییس جمهور در بین اقوام عرب، لر، بختیاری و سایر اقوام مردم تأکید کرد: سفر رییس جمهور، سفری تشریفاتی نخواهد بود بلکه این سفر، سفری کاری و پر محتوا است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که حجت الاسلام روحانی اهل تجمل نیست، خاطر نشان کرد: رییس جمهور مرد عمل و خدمت است و ان شاء الله با بررسی دقیق مسائل، تصمیماتی پیرامون اشتغال جوانان، عمران و آبادی و توسعه اقتصادی و فرهنگی دیگر شهرستان های گرفته خواهد شد.

امام جمعه اهواز با اشاره به بررسی دیگر مشکلات استان خوزستان در سفر هیأت دولت اظهار داشت: امیدواریم مشکلات استان در این سفر هیأت دولت تا حدودی حل شود .

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که از انتخاب خوزستان به عنوان نخستین مرکز برای سفرهای استانی از رییس جمهور تشکر می کنم، خاطرنشان کرد: از هیأت دولت و همراهان رییس جمهور در این سفر تشکر می کنم و از خداوند برای آنان آرزوی توفیق دارم.

در بخش دیگری از این مراسم، عبدالحسین مقتدایی، استاندار خوزستان، اظهار داشت: به نیابت از مردم خوزستان به سردار تدبیر و امید خیر مقدم عرض می کنم و از این که استان خوزستان را به عنوان نخستین استان جهت سفرهای استانی انتخاب کردند، تشکر می کنم./9464/پ202/ج

ارسال نظرات