۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۹۵۴۴۱
امام جمعه دزفول:

جمهوری اسلامی ایران ام القری جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول تأکید کرد: طرح ها و توطئه های آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود در کشورهای سوریه، عراق و لبنان با شکست روبه رو شده است.
حجت الاسلام قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول

حجت الاسلام محمد علی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که نظام جمهوری اسلامی ایران الگویی تمام معنا برای ایجاد وحدت اسلامی است، گفت: در کشور ایران اقوام و مذاهب گوناگونی در حال زندگی هستند و تاکنون هیچ اختلافی میان آن ها به وجود نیامده است.


وی با اشاره به این که حضور فعال نظام اسلامی در زمینه های گوناگون نشان از توانمندی آن است، اظهار داشت: کشورهای اسلامی که خواهان ایجاد وحدت هستند، جمهوری اسلامی ایران الگو و سرمشقی مطمئن برای آن ها خواهد بود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی همچنین در ادامه با تأکید بر این که کنگره وحدت اسلامی که امروزه در جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است، زمینه ای بزرگ برای ایجاد وحدت اسلامی خواهد بود، خاطرنشان کرد: در برهه کنونی جمهوری اسلامی ایران ام القری جهان اسلام به شمار می رود.

امام جمعه دزفول با بیان این که ملت ایران دوستدار اسلام و اهل بیت(ع) هستند، تأکید کرد: مردم ایران الگو و سرمشق خود را از بزرگان اسلام که در اهل بیت پیامبر(ص) تجلی کرده است برداشت می کنند.

وی به سنگ اندازی های استکبار جهانی برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان اشاره کرد و افزود: غرب نمی تواند شاهد اتحاد و یکپارچگی مسلمانان باشد؛ چرا که اگر این گونه شود به یقین زمان نابودی استکبار نزدیک خواهد شد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان این که استکبار با تشکیل گروه های تروریستی و تکفیری در منطقه به دنبال حفاظت از منافع خویش است، تأکید کرد: امروزه دولت های آمریکایی و اروپایی شاهد نابودی منافع خویش در منطقه خاورمیانه است.

امام جمعه دزفول با اشاره به حمایت های دروغین غرب از مسأله حقوق بشر تصریح کرد: قدرت های استکباری از حقوق بشر به صورت ابزاری و در جهت منافع خویش بهره می برند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی تفرقه افکنی را یکی از روش ها و ترفند های نظام های استکباری عنوان کرد و افزود: جهان غرب از دیرباز خواستار انزوا و نابوی اسلام بوده و امروزه با طرح ها و توطئه های منظم در مسیر تحقق آن حرکت می کند.

وی با بیان این که تکفیری ها کشتار مردم مظلوم و بی گناه را یکی از مهم ترین رسالت ها خویش می دانند، گفت: غرب حامی مالی و معنوی از گروه های تروریستی و تکفیری است و چراغ سبز نشان دادن به آن ها از سوی کشورهای غربی صورت گرفته شده است.

امام جمعه دزفول با اشاره به تحولات سوریه و عراق ابراز داشت: طرح ها و توطئه های آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود در کشورهای سوریه، عراق و لبنان با شکست روبه رو شده است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان این که اتحاد امت اسلام کار آسانی است، خاطرنشان کرد: آسانی اتحاد اسلامی با ورود مسلمانان و مقابله با دشمنان اسلام محقق خواهد شد./9458/ت303/ب

ارسال نظرات