۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۹۶۲۳۱

برگزاری جشن های دهه فجر حوزه علمیه اصفهان با محوریت قرآن

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام مؤمنی با اشاره به ارتباط انقلاب اسلامی و مبانی قرآنی گفت: مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان جشن ها و برنامه های دهه فجر را با محوریت قرآن برگزار می کند.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حسین مؤمنی، معاون تهذیب حوزه علمیه اصفهان، ظهر امروز در مصاحبه مطبوعاتی رادیویی و تلویزیونی ستاد دهه فجر و مسؤولین کمیته های این ستاد به تببین برنامه های حوزه علمیه اصفهان در دهه فجر پرداخت و تصریح کرد: مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان اقدام به تشکیل ستاد بزرگداشت دهه فجر کرده است.

 

وی در ادامه ابراز داشت: با توجه به ارتباط مبانی اسلامی و قرآنی و انقلاب اسلامی ایران مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان اقدام به برگزاری جشن های دهه فجر با محوریت قرآن در سطح مدارس استان اصفهان کرده است.

 

حجت الاسلام مؤمنی با اشاره به اهمیت تبیین اهداف انقلاب اسلامی در سطح حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: تبیین اهداف انقلاب اسلامی توسط اشخاص سیاسی و بازگویی خاطرات انقلاب اسلامی در مدارس و همچنین برگزاری جنگ قرآنی ویژه فرزندان طلاب و روحانیون، همایش اقتصاد اسلامی، ابلاغ معاونین تبلیغی شهرستان ها برای آماده سازی مردم جهت شرکت در انتخابات از دیگر برنامه های مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان است.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه در ادامه تصریح کرد: با هماهنگی های به عمل آمده با صدا و سیما در قالب برنامه هایی اقدام به تبیین جایگاه روحانیت در انقلاب اسلامی نموده ایم همچنین نمایش فیلم های جشنواره عمار در مدارس علمیه استان و تجلیل از روحانیون انقلابی از برنامه های مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در دهه فجر است.

 

لازم به ذکر است ظهر امروز جلسه هماهنگی بین دستگاه های فرهنگی استان برای هرچه بهتر برگزار شدن جشن های ایام الله دهه فجر با حضور مسؤولین مربوطه در صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد./939/پ202/ب

ارسال نظرات