۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۱۹۶۴۰۶
آیت الله موسوی جزایری:

دشمنی استکبار در چهره گروه‌های تکفیری نمایان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستا،ن عربستان سعودی را پشتیبان اصلی گروه‌های تکفیری در منطقه دانست و افزود: عریستان با اعمال و توطئه های خویش خواستار تشکیل دولت و حکومت اموی در منطقه است.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شب گذشته در دیدار عشایر عرب شهرستان باوی و منطقه زرگان، با بیان این که امام خمینی(ره) با عزمی راسخ علیه قدرت های استکباری خیزشی عظیم را به وجود آورد، اظهار داشت: وجود نیروهای غیبی که به کمک و یاری امام خمینی(ره) آمده بودند انقلاب اسلامی را به سوی پیروزی سوق داد.

وی با اشاره به این که جنگ تحمیلی استکبار جهانی علیه انقلاب و مردم ایران توطئه تمام عیار بود، ابراز داشت: استکبار جهانی نفرت و دشمنی خود را در کالبد رژیم بعثی عراق دمید و صدام حسین را تحریک حمله به ایران کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر استقامات مردمان خوزستان به ویژه عشایر غیور در جنگ هشت ساله، بیان داشت: صدام در این اندیشه بود که ایران را در سه روز به تسخیر خود در آورد ولی به این خواسته خویش نرسید و هشت سال تمام درگیر بود.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که در برهه کنونی دیگر صدامی وجود ندارد و خداوند متعال جمهوری اسلامی ایران را سرفرازانه در جنگ به پیروزی رسید، تصریح کرد: صدام با توطئه های غرب بر سرکار آمد و از با نقشه ها و طرح های آن ها به هلاکت رسید.

امام جمعه اهواز به تحولات منطقه به ویژه در کشور سوریه و عراق اشاره کرد و افزود: در استان الانبار عراق حضور تکفیری ها وهابی امری خطرناک است و مردم آن مناطق از وجود آن ها به هراسان شده اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ارتش عراق با تمام قوای خود علیه گروه های تکفیری به ویژه داعش حمله ور شده و امیدواریم سرنوشت این کشور همانند جنگ تروریستی سوریه دچار نشود.

عربستان خواهان تشکیل حکومت اموی در منطقه است

امام جمعه اهواز عربستان سعودی را یکی از مهم ترین پشتیبانان گروه های تکفیری عنوان کرد و با اشاره به اقدامات ظالمانه وهابی های تندرو در مناطق گوناگون سوریه تأکید کرد: عربستان خواستار تضعیف نظام اسلامی در منطقه و روی کار آمدن حکومت اموی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این که گروه های تکفیری در نظر دارند پس از ورود به عراق مقصد بعدی آن ها استان خوزستان خواهد بود، اظهار داشت: در تصریح ها گروه های تکفیری خوزستان از مهم ترین مقاصد برای ورود به کشور جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

وی با اشاره به این که مردمان و عشایر غیور خوزستان در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که هیچ بیگانه ای حق تجاوز به خاک ایران را ندارد، ابراز داشت: استحکام نظامی و معنوی جمهوری اسلامی عاملی بزرگ در برابر قدرت های استکباری است که آن ها از این نیرو هراسان هستند.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که نیرو ایمان از بمب اتم هم بالاتر است، خاطرنشان کرد: ملت ایران با سلاح ایمان و اعتقاد به دو دیدگاه بزرگ یکی قیام حسینی و دیگری قیام مهدوی قله های متعالی را فتح خواهد کرد.

استاد برجسته حوزه علمیه خوزستان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرموان عشایر خوزستان به ویژه عشایر عرب اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب دیدگاه روشنی نسبت به عشایر عرب خوزستان دارد و آن ها را مظهر اعتلای جمهوری اسلامی در تمامی عرصه های معرفی می کنند./9458/پ202/س

 

ارسال نظرات