۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۱۹۶۵۱۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

ایجاد نشاط فرهنگی در مسیر ولایت، رسالت هیأت های مذهبی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: هیأت های مذهبی از اقشار مهم و تاثیر گذار جامعه اند که باید با ایجاد بصیرت، نشاط فرهنگی در مسیر ولایت ایجاد کنند.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، جمعه شب در گردهمایی هیأت های مذهبی و مداحان بهشهر به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در حسینیه قائم بهشهر افزود: انقلاب اسلامی ما بدون ولایت معنا ندارد و انقلاب ما با همین ولایت و رهبری در همه جهان شناخته شده است.

 

وی اظهار داشت: انقلاب ما از مسجد آغاز شد و نیرهای آن نیز از مسجد بوده و مذهبی بودند و با شعار یا حسین و یا علی و یا زهرا انقلاب را به چنین جایگاه رفیعی رساندند و با شعارهای دینی و ارزشی خود این انقلاب را به اوج رساندند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: انقلاب اسلامی متعلق به فرزندان دینی و اسلامی است و به همین دلیل هیأت های مذهبی باید با همه تلاش در جهت احیای نقش رهبری و ولایت در جوامع مختلف تلاش کنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که در دوران حکومت رژیم منحوس پهلوی آنچه  آنان انجام دادند نوکری و حلقه به گوشی استکبار و ایادی کفر بود یادآور شد: گاهی وابستگی به چیزی زشت و گاهی ننگ آور است که باید تفاوت این دو مسأله روشن شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد ادامه داد: وابستگی معیشتی، طبابت، علم و دانش و حتی تسلیحات و تجهیزات نظامی زشت و عیب است اما وابستگی سرنوشت یک کشور ننگ آور است که متأسفانه در دوران طاغوت مملکت  و مردم ما زیر سلطه طاغوت و استکبار بوده و سرنوشت جامعه آنان به دستان آمریکا و ایادی کفر بود و خود هیچ دخالتی در سرنوشتشان نداشتند.

 

وی ادامه داد: مهم ترین ننگی که قبل از انقلاب بر ایران حاکم بود تصمیم گیری دیگران برای ایران اسلامی بود که در این برهه تاریک از زمان ایران امام راحل ایستاددند و قیام کردند، شکنجه شدند، تبعید شده و به زندان رفتند و بسیاری از ناملایمتی ها را تحمل کردند تا ایران اسلامی از این ننگ رهایی یابد و به استقلال برسد که خوشبختانه با رهبری امام راحل به چنین جایگاهی رسیدیم.

 

این مسؤول فرهنگی افزود: در دوران طاغوت شرف و استقلال مردم و جامعه معامله و مبادله شد و علاوه بر معدن، نفت، منبع زیر زمینی همه حیثیت و دین مردم هم معامله شد که غیر قابل تحمل بوده است و مردم با این انقلاب نشان دادند که هیچ گاه دین و عزتمندی خود را معامله نمی کنند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد ادامه داد: در 35 سال گذشته انقلاب مردم وفاداری کردند و امام راحل نیز با هوشیاری و بیداری مردم را از زیر بار ننگ رهایی بخشید و اکنون رهبری نیز در ادامه راه امام راحل همان شیوه را دنبال کرده و از شرف ملت ایران اسلامی دفاع می کنند.

 

وی بیان داشت: جریان های مختلفی براساس افکار و اندیشه های  امام راحل در جهان شکل گرفت اما ملت ما هیچ گاه از افکار امام و رهبری فاصله نگرفت و هرگاه جریانی در داخل وابسته به آمریکا شود ملت ما از آن فاصله گرفتند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که ملت ایران عقد اخوت با گروه، حزب و شخص خاصی ندارد افزود: در جریان این انقلاب شاید دهها و صدها مورد به وجود آمده که کسی یا حزبی متمایل به افکار بیگانگان شد و ملت ایرن با هوشیاری از آن گذشت.

 

حجت الاسلام ولی نژاد اظهار داشت: شاد بودن ملت ایران در دهه فجر حق مسلم ملت ایران اسلامی است که از جان و مال و فرزندان خود گذشتند تا استقلال این جامعه حفظ شود.

 

وی گفت: همه ما باید بدانیم در جامعه ما یک حرف حجت است و آن هم بیانات رهبری است که تضمین کننده انقلاب است و اصل و اساس و پیروزی همه جانبه ملتما را در هر شرایطی تضمین می کند./950/پ203/ب

ارسال نظرات