۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۹۷۲۶۳

ولایتمداری رمز بقای انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قاین و زیر کوه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرا منطقه ای است، گفت: ولایتمداری رمز بقا و دوام انقلاب اسلامی ایران است.
جواد هروي نماينده مردم قائنات در مجلس

جواد هروی، نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند با بیان این که انقلاب اسلامی ایران در دنیا به عنوان یک انقلاب مردمی و مذهبی شناخته می شود، گفت: امروز جوهره اندیشه های امام خمینی قالب انقلاب ایران در سایر انقلاب های اسلامی منطقه نمود پیدا کرده و علی رغم تلاش های دشمنان نظام برای جلوگیری از صدور انقلاب، پیام انقلاب به تمام ملت های انقلابی و آزاده جهان رسیده است.

 

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که دوام انقلاب مدیون مردمی بودن و ولایت مداری ملت ایران است، گفت: ملت ایران همواره در طول تاریخ ثابت کرده اند که در مسیر رهبری و ولایت فقیه حرکت می کنند و برهیمن اساس دشمنان انقلاب و نظام باید بدانند ملت ایران زمانی نتایج مذاکرات مختلف سران غرب با تیم ایرانی را در خصوص مذاکرات هسته ای خواهند پذیرفت که رهبری رضایت خود را از نتیجه مذاکرات اعلام کند.

 

هروی با اشاره به این که مشکل آمریکا در منطقه با ایران در مورد دولت های حاکم بر ایران نیست بلکه آنها با دین داری و ولایت مداری ملت ایران و ولایت فقیه به عنوان رهبری جامعه مخالف هستند، گفت: مسؤولان خط مقدم تبعیت از رهبری هستند و دشمنان باید بدانند با شبهه پراکنی های مختلف نمی توانند میان رهبری و سران نظام تفرقه ایجاد کنند.

 

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مسؤولان وظیفه دارند مفسر و اجرا کننده سخنان مقام معظم رهبری در جامعه باشند، گفت: حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری خط مستقیم مسؤولان نظام بوده و مسؤولان در این زمینه نباید بر رهبری پیشی بگیرند.

 

هروی با اشاره به در پیش بودن حماسه 22 بهمن ماه، گفت: مردم خراسان جنوبی به خصوص مردم شهرستان قاین در راهپیمایی 22 بهمن ماه همپای سایر ملت ایران حضور پرشوری خواهند داشت و به دشمنان نظام و انقلاب خواهند فهماند ملت ایران هرگز اهل سازش نبوده و در هیچ برهه ای از تاریخ رهبر انقلاب را تنها نخواهند گذاشت.

 

وی با بیان این که مسؤولان باید توجه بیشتری نسبت به وضعیت معیشت مردم داشته باشند، گفت: متاسفانه خشکسالی های مکرر در استان وضعیت زندگی روستاییان و قشر ضعیف را با سختی های زیادی روبه رو کرده است.

 

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: تبعیت از رهبری لازمه پذیرش ولایت امام زمان است و کسانی که نسبت به رهبری بی اعتنا هستند قطعا نسبت به امام زمان (عج) هم توجهی ندارند./968/ت302/ب

ارسال نظرات