۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۹۸۷۱۵
نماینده مردم خوزستان در خبرگان:

مسؤولان امید را در عمل به جامعه تزریق کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه هفدهم ایران در جهان در زمینه اقتصاد اظهار داشت: باید مسؤولان امید را به جامعه منتقل و درهای نا‌امیدی را ببندند؛ در این صورت می‌توانیم مسیر پیشرفت را با سرعت بیشتر پشت سر گذاریم.
حجت الاسلام علي فلاحيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین علی فلاحیان، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان که در محل سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، با بیان این که قرآن کلیدهای سعادت و خداشناسی را برای انسان مشخص کرده است، گفت: چگونگی تعلیم به انبیاء مسأله ای است که باید به آن در امور خود توجه کرد.

وی با بیان این که مدیران و کارمندان باید فعالیت های خود را به قصد قربت انجام دهند، اظهار داشت: هرگز در کارهای خود نباید به فکر جاه و مقام بود که یاد خدا و بردباری از عوامل موفقیت های انسان است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحیان، خوزستان را زیبنده بهترین ها دانست و افزود: برگزاری جلسات میان نمایندگان مردم در خبرگان رهبری و مسؤولان می تواند سبب پیشرفت استان شود

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه هفدهم ایران در جهان در زمینه اقتصاد اظهار داشت: باید مسؤولان امید را به جامعه منتقل و درهای نا‌ امیدی را ببندند؛ در این صورت می‌توانیم مسیر پیشرفت را با سرعت بیشتر پشت سر گذاریم.

وی با بیان این که ایران در شرایط حساسی قرار دارد، اظهار داشت: وحدت ملی و اراده سیاسی امروز دولت و ملت به سبب پیروزی هایی است که در صحنه بین المللی نصیب جمهوری اسلامی ایران شده است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحیان با بیان این که پیروزهای نظام اسلامی سبب شده تا ایران به عنوان کشوری مهم در ثبات منطقه مطرح شود، گفت: موضع و نگرش دشمنان نسبت به ایران نسبت به گذشته تغییر کرده است./9464/د101/س

ارسال نظرات