۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۱۹۹۰۶۸

آینده اروپا در دستان سوسیالیست ها

خبرگزاری رسا ـ شولتس با 368 رای موافق و دو رای مخالف به عنوان نامزد احزاب سوسیالیست در انتخابات ماه مه اروپا برگزیده شد.
اتحاديه اروپا

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، یورونیوز در خبری گفت: آقای شولتس با 368 رای موافق و دو رای مخالف به عنوان نامزد احزاب سوسیالیست در انتخابات ماه مه اروپا برگزیده شد.


کارشناسان معتقدند که اعلام نامزدی شولتس در پی نارضایتی مردم از سیاست ریاضت اقتصادی در اروپا صورت گرفته است. سیاست هایی که باعث افزایش بیکاری و افزایش محبوبیت احزاب افراطی شده است.


به گزارش یورونیوز؛ آقای شولتس با ایراد سخنانی، اولویت خود را مبارزه با بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان در این قاره اعلام کرده است.


ماتئو رنتسی، نخست وزیر ایتالیا نیز در این جلسه که با حضور رهبران سوسیالیست و رهبران احزاب سوسیالیست اروپا در رم برگزار شد، با تاکید بر این که اتحادیه اروپا یک اتحادیه واقعی اجتماعی و اقتصادی است، گفت: نباید با آزادی اقتصادی، حقوق اجتماعی افراد
نادیده گرفته شود.


خبرنگار اعزامی یورونیوز به رم نیز با اشاره به سخنان مارتین شولتس که گفت به پیروزی حزب سوسیالیست در انتخابات ماه مه امیدوار گفت: نظرسنجی ها هم نشان می دهد که این حزب کمی از حزب مردم در اروپا جلوتر است./1421/1409/ح

ارسال نظرات