۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۹۹۸۰۸
آیت‌الله علوی گرگانی:

زاویه گرفتن با ولایت گمراهی افراد را به دنبال دارد

خبرگزاری رسا ـ‌ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی بر ضرورت پیروی از ولایت فقیه تأکید کرد و اظهار داشت: هیچ گاه نباید خود را از ولایت جدا کنیم و باید بدانیم که سعادت ما در گرو تبعیت از ولایت است.
آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله محمدعلی علوی گرگانی امروز در دیدار مربیان و اساتید دانشگاه امام حسن(ع) و مرکز تربیت پاسداری علویون، با بیان این‌که انسان نباید غم گذشته را بخورد، گفت: گذشته برای عبرت گیری است و نباید به خاطر آن حسرت خورد.

وی ادامه داد: برخی برای پی بردن به احوال گذشتگان کتاب‌های تاریخی را مطالعه می‌کنند اما در شرایط فعلی و با وجود رسانه‌های مختلف در کمترین زمانی می‌توان از احوالات گذشتگان اطلاعات به دست آورد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با تأکید بر این‌که تنها خداوند از آینده مطلع است، ابراز داشت: انسان نمی‌تواند از آینده خود اطلاع پیدا کند و کسی نمی‌تواند این ادعا را داشته باشد.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که در قرآن سرنوشت افراد مشخص شده است، اظهار کرد: کسانی که عمل صالح انجام داده و به اوامر الهی را انجام و از منکرات پرهیز کنند اهل بهشت و سعادت می‌شوند.

وی با اشاره به این‌که خداوند هیچ گاه بندگان خود را فراموش نمی‌کند، افزود: کسانی که عمل صالح انجام می‌دهند مورد عنایت خدا بوده و در قیامت نیز از توجه الهی برخوردار هستند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه ادامه داد: کسانی که فرامین الهی را انجام نمی‌دهند در قیامت از اعمال خود پشیمان هستند و خداوند نیز آنها را فراموش می‌کند.

وی با بیان این‌که خداوند نیازی به اعمال ما ندارد، گفت: انسان تنها با عمل صالح می تواند رضایت الهی را کسب کند و سعادتمند شود.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی بر ضرورت پیروی از ولایت فقیه تأکید کرد و اظهار داشت: هیچ گاه نباید خود را از ولایت جدا کنیم و باید بدانیم که سعادت ما در گرو تبعیت از ولایت است./927/پ202/ج

ارسال نظرات