۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۰۱۰۰۰
آیت‌الله ایمانی:

پاسخ گستاخی پارلمان اروپا باید متناسب با عزت و شخصیت ملت ایران باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس بر ضرورت پاسخ قاطع، صریح و روشن از سوی مسؤولان به یاوه گویی‌های اتحادیه اروپا تأکید کرد و گفت: این مسأله باید در حد عزت مردم و شخصیت و صلابت امت اسلامی پاسخ داده شود تا دشمنان بار دیگر جرأت این‌گونه اظهار نظرها را نداشته باشند.
آيت‌الله اسدالله ايماني،امام جمعه شيراز آيت الله اسد الله ايماني، امام جمعه شيراز آيت الله اسد الله ايماني، امام جمعه شيراز

آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا، گفت: صدور این قطعنامه از اتحادیه اروپا در شرایطی که آنها نیاز به بازار ایران داشتند نشان می‌دهد که این قطعنامه را با اختیار خود صادر نکرده بلکه با الزام و دستور آمریکا بوده است.

وی با تأکید بر این‌که اتحادیه اروپا نوکر بودن خود در قبال آمریکا را بار دیگر با صدور این قطعنامه به نمایش گذاشت، ابرازکرد:‌ هیچ عقل سلیمی اقتضا نمی‌کند که کشورهای اروپایی منافع مالی خود را در شرایطی که داشتند از گرفتاری‌های اقتصادی نجات پیدا می‌کردند، از دست بدهد.

امام جمعه شیراز بر ضرورت پاسخ قاطع، صریح و روشن از سوی مسؤولان به یاوه گویی‌های اتحادیه اروپا تأکید کرد و گفت: این مسأله باید در حد عزت مردم و شخصیت و صلابت امت اسلامی پاسخ داده شود تا دشمنان بار دیگر جرأت این‌گونه اظهار نظرها را نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر این‌که مردم نباید در چنین مسائلی منتظر پاسخگویی مسؤولان باشند، اظهار کرد:‌ مردم باید پاسخ چنین یاوه گویی‌هایی را بدهند چون دشمنان با اساس دین و اسلام جنگ می‌کنند و اسم آنرا حقوق بشر می‌گذارند.

آیت‌الله ایمانی با تأکید بر این‌که اساس مخالفت دشمنان با اصل اسلام، قوانین و تعالیم حیات بخش اسلام بوده است، افزود: از این رو ائمه جمعه، صاحبان تریبون و رسانه‌ها وظیفه دارند که پاسخ‌های قاطع، مستدل و دندان شکنی را در قبال این بی ادبی اتحادیه اروپا بدهند./927/ت302/ج

ارسال نظرات