۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۲۰۳۰۹۰
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی:

شهدای هسته ای نمونه مدیران جهادی هستند

خبر گزاری رسا ـ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، مدیریت جهادی را اعم از مدیریت های اقتصادی، نظامی، فرهنگی، غذایی و بهداشتی توصیف کرد و گفت: شهدای هسته ای نمونه ای از مدیران جهادی هستند.
اميرحسين قاضي زاده سخنگوي جبهه پايداري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، امیر حسین قاضی زاده، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته، سوم اردیبهشت ماه، در نشست مدیریت جهادی اظهار داشت: در مبحث مدیریت جهادی با موضوعی انتزاعی روبرو نیستیم که تازه فکر، طرح و برنامه ریزی کنیم بلکه هم در ابتدای انقلاب و هم تاکنون اجرایی شده است، مدیر جهادی به فکر دیده شدن و شهرت نیست و به همین خاطر ناشناخته است.

وی دوران انقلاب اسلامی را دارای شباهت بسیار با قوم بنی اسراییل در زمان طالوت خواند و افزود: قوم بنی اسراییل تحت فشار و سلطه حاکم زمان بسوی طالوت روی آوردند و با رهبری جوانی کوه نشین، دلاور و کارآزموده با تحمل سختی ها، مشقت ها و تحریم ها، بی نظیرترین و قدرتمندترین تمدن باستان توسط داوود و سلیمان به وجود آمد.

قاضی زاده  تأکید کرد: آن نظام مدیریتی موفق است که از گردنه های سخت و امتحانات الهی عبور کند و حتی از حلال دنیا هم کم بردارند تا جا نمانند؛ بعضی بزرگان، شیوخ و دانه درشت ها به بهانه نادیده گرفته شدن راه خود را جدا می کنند و از نظام جا می مانند یا در سختی ها می برٌند یا در زیاده روی استفاده از حلال به مرز حلال و حرام می افتند.

وی اظهار داشت: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، گروهی از مبارزین انقلاب و دفاع مقدس با رسیدن به امکانات و تسهیلات از مبارزه و جهاد باز ماندند در حالی که بسیج، سپاه، ارتش، کمیته و جهاد با عنایت الهی و داشتن جنبه های پاکی و فرمانبری در کار خود موفق عمل کردند بنابراین خدا نکند مسؤولی در گذرگاه گیر کند و از همراهی با نظام جا بماند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس خاطرنشان کرد: در بخش های مختلف باید نظام سازی طراحی و اجرا گردد بدین معنا که نظام های اقتصادی، فرهنگی و آموزشی که در تناسب مطلوب با نظام اسلامی شکل نگرفته اند شکل بگیرند.

قاضی زاده، در خصوص چگونگی تبلور مدیریت جهادی در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت جهادی متناسب با کارکرد هر سازمان دارای دو کارکرد درونی و بیرونی است که سرعت و دقت در تصمیم گیری از کارکردهای بیرونی آن بشمار می رود، در همین راستا در مجلس بدنبال سیاست گذاری های کلان و رصد تحقق آنها هستیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس اظهار داشت: علیرغم تنش های ظاهری، مجلس از تعارفات گذشته خارج شده است و به سمت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت، مطالبه و پیگیری می نماید البته با رعایت مصالح ملی و اذعان به اینکه این نهایت آنچه که باید باشد نیست.

وی در پاسخ به رابطه مدیریت جهادی با دولت یازدهم به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی خاطرنشان کرد: در همین دولت هم افرادی با عملکرد جهادی هم مسؤولان در بدنه دولت و هم در سمت مدیران ارشد هستند اما متأسفانه روحیه عمومی جهادی نیست ولی در دولت گذشته نسبت کار و تلاش بیشتر بود و آنچه منعکس می شد روحیه عمومی تر جهاد بود./1309/پ202/ب

ارسال نظرات