۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۲۰۵۴۳۴
ویژه طلاب خوزستانی؛

دوره های آموزشی مهدویت، تربیت کودک و نوجوان و مشاوره دینی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دوره های آموزشی مهدویت، تربیت کودک و نوجوان و مشاوره دینی ویژه طلاب خوزستان برگزار می شود.
حجت الاسلام محمد آل مبارک

حجت الاسلام محمد آل مبارک، کارشناس اداره آموزش مبلغان دفتر تبلیغات حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره بلند مدت مهدویت در اهواز خبر داد و گفت: این دوره در مدت 15 هفته برگزار می شود.

وی با بیان این که کسانی که سطح یک حوزه علمیه را گذرانده اند می توانند در این دوره شرکت کنند، اظهار داشت: جلسات این دوره در روزهای پایانی هفته و در هر ماه دو جلسه برگزار می شود.

حجت الاسلام آل مبارک با اشاره به حضور اساتید از حوزه علمیه قم جهت تدریس در این دوره تصریح کرد: سرفصل های این دوره «وظایف منتظران»، «فلسفه و علل غیبت امام زمان(عج)»، «ویژگی های حضرت مهدی(عج)»، «نشانه های های مدعیان دروغین» و «مهدویت و غرب» است.

وی در بخش دیگری از سخنان به برگزاری دوره بلند مدت تربیت کودک و نوجوان برای دومین بار اشاره کرد و گفت: این دوره ویژه طلاب فعال فرهنگی در مساجد برگزار می شود.

کارشناس اداره آموزش مبلغان دفتر تبلیغات حوزه علمیه خوزستان با بیان این که ظرفیت این دوره 35 نفر است، اظهار داشت: نام نویسی در این دوره از هفته آینده آغاز خواهد شد و زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام آل مبارک به برگزاری دوره بلند مدت مشاوره دینی ویژه طلاب مدارس علمیه اهواز اشاره کرد و افزود: از برگزاری این دوره 6 هفته گذشته است.

وی با بیان این که دوره بلند مدت مشاوره دینی 15 جلسه به طول خواهد انجامید اظهار داشت: کلیات مبانی روانشناسی، روانشناسی رشد و روانشناسی شخصیت و تربیت از جمله سر فصل هایی است که در این دوره آموزش داده می شود./9464/ت303/غ

ارسال نظرات