۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۲۰۷۰۵۲
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

فتح خرمشهر قدرت ایران را به رخ جهانیان کشاند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که فتح خرمشهر حاصل اتحاد مسلمانان و ایثار جوانان است، گفت: فتح خرمشهر قدرت ایران را به رخ جهانیان کشاند.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که با فتح خرمشهر قدرت ایران به رخ جهانیان کشیده شد، بیان داشت: فتح خرمشهر حاصل اتحاد مسلمانان و ایثار جوانان است.

وی با اشاره به سخن امام راحل مبنی بر این که خرمشهر را خدا آزاد کرد، افزود: فتح خرمشهر حاصل رشادت های جوانان این مرز و بوم در از ارزش ها و خاک وطن است.

حجت الاسلام مبلغی در ادامه با اشاره به سخن امام خمینی(ره)، تصریح کرد: خرمشهر را خدا آزاد کرد و امداد الهی در فتح خرمشهر برکسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: واقعه خرمشهر با این که حادثه تاریخی افتخارآمیز است یک معجزه بزرگ الهی بود.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به این که خداوند در قرآن رزمندگان را به پیروزی وعده داده است، افزود: این پیروزی سبب ایجاد روحیه در بین رزمندگان، ملت ایران و رهبری انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام مبلغی با تأکید بر ضرورت حفظ فرهنگ و معارف دفاع مقدس در جامعه، گفت: باید تلاش کنیم با عزم ملی ارزش‌ها و ابعاد حماسه 8 سال دفاع مقدس را به نسل جوان و آینده‌ساز کشور معرفی و تبیین کنیم.

وی با بیان این که اگر خرمشهر مقاومت نمی کرد و متجاوزان به آسانی آن جا را اشتغال می کردند، تصرح کرد: مقاومت رزمندگان فصل مهمی در هشت سال دفاع مقدس است.

مدیر حوزه های علمیه لرستان افزود: مقاومت و پایداری رزمندگان و اتحاد ملت ایران اسلامی، ایثار و از جان گذشتگی جوانان سبب سدی شود که بعثی ها نتوانند به اهداف شوم خود برسند./9451/ت303/غ

ارسال نظرات