۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۲۱۰۳۲۱
مدیر حوزه تولیت شاهچراغ خبر داد؛

زیارت حضرت شاهچراغ به صورت آنلاین

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از راه‌اندازی پخش زنده اینترنتی این آستان مقدس خبر داد.
حرم شاهچراغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجت‌الاسلام محسن اسماعیل‌پور، مدیر حوزه تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی پخش زنده اینترنتی این آستان مقدس خبر داد و گفت: به زودی دوستداران امامزادگان جلیل‌القدر حضرت احمدبن موسی و محمدبن موسی (ع) می‌توانند از هر نقطه از دنیا، از طریق اینترنت و به‌صورت زنده زائر این امامزادگان باشند و در فضای معنوی و روحانی این حرم‌ها قرار گیرند.

 

وی اظهار کرد: بیش از 100 فایل صوتی و تصویری و 5 هزار عکس از مناسبت‌های ویژه ماه‌های رجب و شعبان در حرمهای مطهر احمدی و محمدی(ع) تهیه شده و در اختیار زائران ارجمند این امامزادگان جلیل‌القدر قرار می‌گیرد.

 

حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور با بیان اینکه در برنامه‌های مناسبتی حرم مطهر تولیدات فرهنگی ویژه و منحصر به فردی تهیه شده است، گفت: این برنامه‌ها در قالب عکس، خبر و فیلم و صوت در سایت www.shahecheragh.ir قرار گرفت و افزون‌بر آن به صورت لوح‌های فشرده تهیه و در اختیار زائران و علاقه‌مند قرار گرفته است.

 

وی در ادامه به تهیه مستند و تله فیلم‌های فاخر با موضوع شاهچراغ (ع) اشاره کرد و گفت: تله فیلم‌های آخرین ماشین دنیا، خاتم شیراز و مستند شاهچراغ نگین شیراز و شمع‌های جاویدان از جمله آثار فاخری هستند که با همکاری آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در حال ساخت است.

 

مدیر حوزه تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) همکاری با شبکه‌های برون مرزی و پخش زنده برخی از مناسبت‌ها از شبکه فارس را از دیگر برنامه‌های سمعی بصری این آستان عنوان کرد.

 

حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور در پایان از تمامی علاقه‌مندان و مستندسازان برای ساخت و تولید برنامه‌های فاخر و معرفی هرچه بهتر این امامزادگان جلیل‌القدر به مردم دعوت کرد./919/پ202/ب4

ارسال نظرات