۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۲۱۵۰۰۳
امام جمعه بناب:

غزه صحنه بی‌غیرتی سران مرتجع عرب منطقه‌ است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری‌بنابی با انتقاد از بی‌تفاوتی سران برخی از کشورهای عرب منطقه نسبت به کشتار مردم مظلوم غزه گفت: امروز غزه صحنه بی‌غیرتی سران مرتجع عرب منطقه‌ای است.
حجت الاسلام مصطفي باقري بنابي، امام جمعه بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب امروز در جمع طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) این شهر اظهار داشت: در غزه فاجعه عظیم و نسل کشی روی داده است، ولی مجامع جهانی مدعی حقوق بشر باز سکوت کرده اند و حرفی نمی زنند.


وی با بیان این‌که رژیم صهیونیستی برای رسیدن به اهداف نامشروع خود از انجام هیچ کاری ابایی ندارد، خاطرنشان کرد: بی‌تفاوتی سران برخی از کشورهای عرب منطقه نسبت به کشتار مردم مظلوم غزه نهایت ظلم در حق مردم فلسطین است، در حقیقت امروز غزه صحنه بی‌غیرتی سران مرتجع عرب منطقه‌ای است.


امام جمعه بناب اتحاد مسلمانان را تنها راه پیروی نهایی بر رژیم صهیونیستی و مستکبران حامی آن دانست و تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار کودکان و زنان غیرنظامی با سکوت مدعیان حقوق بشر همراه شده است، این سازمان های بین المللی نیز شریک جنایات خونخواران رژیم جعلی صهیونیستی هستند.


حجت الاسلام باقری‌بنابی با تأکید بر این‌که نقش مسلمانان در حمایت از مقاومت مردم فلسطین در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی مهم و تاثیر گذار است، ادامه داد: مسلمانان جهان باید علیه این غده سرطانی متحد شده و با مقاومت در برابر جنایت های آن ایستادگی کنند و بدانند که مقاومت بهترین راه است.


وی با اشاره به این‌که تک تک مسلمانان در قبال مظلومیت مردم غزه مسؤول هستند، تصریح کرد: صدها نفر روزانه شهید و مجروح می شوند و جمعیت بیش از یک میلیارد نفری جهان هیچ اقدام تأثیرگذاری نتوانسته علیه رژیم اشغالگر قدس داشته باشد، زمان آن رسیده که به رهنمودهای امام راحل و رهبر انقلاب در مقابله با اسرائیل جهانخوار برگردیم.


امام جمعه بناب ادامه داد: خیانتی که سران برخی از کشورهای اسلامی در طول 60سال گذشته در حق مردم فلسطین کرده اند، بسیار گسترده‌تر و بیشتر از جنایاتی است که رژیم صهیونیستی و سران غرب بر مردم قدس شریف روا داشته اند، تاریخ بعدها در خصوص خیانت های عربی قضاوت خواهد کرد.


حجت الاسلام باقری تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی ایران در طول سه دهه گذشته در مقابل جهان کفر مقاومت و ایستادگی نمی کرد، وضعیت بهتری از عراق، افغانستان، سوریه، پاکستان و فلسطین نداشت، باید قدر نعمت امنیت، ولایت و انقلاب اسلامی ایران را بدانیم./935/پ202/ب

ارسال نظرات