۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۲۱۷۸۹۷

جشن میلاد شفیعه در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف شب میلاد کریمه اهل بیت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها را با ویژه برنامه زنده «شفیعه» در حرم مطهر آن حضرت جشن می‌گیرد.
جشن ميلاد شفيعه در راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیومعارف، همزمان با شب میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها ویژه برنامه «شفیعه» به صورت زنده از حرم مطهر ایشان پخش می‌شود.

در این برنامه حجت‌الاسلام ناصر باقری بیدهندی پژوهشگر تاریخ و سیره و عضو هیأت علمی جامعة‌المصطفی به بررسی جایگاه شهر مقدس قم پیش از ورود حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، پس از ورود ایشان و در زمان معاصر، برکات حضور حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها در قم همچون شکل‌گیری حوزه علمیه و سابقه آن در اراک و نجف، سفر علمای بزرگ به قم و رونق حوزه، گسترش علم دین از قم، انقلاب اسلامی و حرکت انقلابی امام خمینی رحمت‌الله‌علیه خواهد پرداخت.

ویژه برنامه زنده «شفیعه» کاری از گروه معارف و علوم اهل‌بیت علیهم‌السلام به سردبیری و تهیه‌کنندگی حمیدعلیخانی و گویندگی رضا حبیبی چهارشنبه پنجم شهریور 93 از ساعت 21:30 از رادیو معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه زنده می‌توانند در ساعت پخش به شبستان امام خمینی رحمت‌الله‌علیه در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها مراجعه کنند.

گفتنی است، این برنامه پس از پخش در صفحه اختصاصی برنامه «شفیعه» در سایت رادیو معارف قابل دریافت خواهد بود./907/د102/ی

ارسال نظرات