۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۲۱۸۲۴۱
هشتم شهریور؛

ملت ایران با آرمان‌های بلند شهیدان تجدید میثاق می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیۀ فراخوان و دعوت عمومی؛ از مردم شریف ایران دعوت کرد تا با حضور گسترده، آگاهانه و انقلابی خود، در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم‌شهریور، با آرمانهای بلند، افق برتر و راه روشن این شهیدان تجدید میثاق کنند.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیۀ فراخوان و دعوت عمومی؛ از مردم شریف ایران دعوت کرد تا با حضور گسترده، آگاهانه و انقلابی خود، در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم‌شهریور، با آرمانهای بلند، افق برتر و راه روشن این شهیدان تجدید میثاق کنند.

این اطلاعیه می‌افزاید: هشتم شهریور 1360، شاهد ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن رییس جمهور مکتبی، محمدعلی رجایی و نخست وزیر مردمی، حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر توسط منافقان بود.

در سی و سومین سالگرد شهادت این دو شهید بزرگوار، دو یار دیرین امام راحل و انقلاب اسلامی، دو اسوه علم و عمل، تقوا و خلوص شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر که از یاران مخلص و باوفای امام راحل و مبارزین انقلاب اسلامی بودند، ماســم گرامیداشــتی روز پـنـج‌شـــنبـه 6 شــهریـور ماه و همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان انقلاب اسلامی و عموم آحاد و اقشار مردم عزیز و شریف شهر تهران در مهدیه تهران (واقع در خیابان ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان اطلاعیه از ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی و همۀ آحاد و اقشار و اصناف مختلف مردم و تمامی گروه ها و تشکل های وفادار به انقلاب اسلامی دعوت کرد تا در مراسم هایی که به مناسبت تجلیل و گرامیداشت شهدای هشتم شهریور در سراسر کشور برگزار می‌شود؛ شرکت کرده و با حضور خود، بر آرمان ها و راه این شهیدان مهر تأئید بزنند .

این شورا نیز از مردم شریف تهران خواست تا با حضور در مراسم یادشده در مهدیه تهران با آرمان بلند شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند./966/د102/ی

ارسال نظرات