۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۲۱۹۳۶۵

درخشش خورشید طوس در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه زنده «خورشید طوس» همزمان با سالروز میلاد حضرت امام رضا علیه السلام از حرم مطهر رضوی پخش می‌شود.
ميلاد حضرت امام رضا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، همزمان با سالروز میلاد خجسته حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام، ویژه برنامه زنده «خورشید طوس» از جوار مرقد مطهر آن حضرت پخش می‌شود.

 

قسمت اول این برنامه از ساعت 9 تا 10 صبح از استودیوی پخش رادیو معارف پخش می‌شود که در آن حجت الاسلام و المسلمین عصاری به فضیلت زیارت امام رضا علیه السلام و شرح فرازهایی از زیارتنامه ماثور آن حضرت خواهد پرداخت.

 

در بخش دوم این برنامه که از ساعت 10:10 تا 11:30 از میان زائران و مجاوران از حرم مطهر رضوی اجرا خواهد شد؛ حجت الاسلام و المسلمین محمود صفاری به بررسی شخصیت و ویژگی‌های بارز و شاخص حضرت امام رضا علیه السلام خواهد پرداخت.

 

ویژه برنامه زنده «خورشید طوس» کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت علیهم السلام به سردبیری و تهیه کنندگی علی اسماعیلی و روح الله اسماعیلی و اجرای سید مرتضی موسوی نژاد و سید حمید حسینی از ساعت 9:00 تا 11:30 یکشنبه 16 شهریور 93 تقدیم شنوندگان فرهیخته و معارف جوی رادیو معارف می گردد. علاقمندان به دریافت این برنامه می‌توانند پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه «خورشید طوس» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./978/د102/ی

ارسال نظرات