۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۲۲۰۲۵۰

ثبت 4 وقف جدید به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال در آمل

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل از ثبت 4 وقف جدید به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد.
وقف

حجت الاسلام رسول علیخانی، رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که چهار وقف جدید در شهرستان آمل به ثبت رسیده است، گفت: این وقف ها به یمن نیت خیر و عمل صالح واقف خیراندیش حاج صالح ذاکری صورت گرفته است.

 


وی با بیان این که این چهار موقوفه جمعا به میزان سی هزار و پانصد متر زمین است، بیان داشت: ارزش این زمین ها نیز مبلغ ده میلیارد و صد و نود میلیون ریال ارزیابی شده است.

 


رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل با اشاره به نیت های واقف، تصریح کرد: کمک به مستمندان و نیازمندان، هزینه های تعمیرات مسجد و تکیه، حقوق خادمین و عمران و آبادانی محل از نیات واقف خیراندیش آملی بوده است.

 

وی با تاکید بر این که وقف به عنوان بهترین و ماندگارترین شیوه انفاق است که همواره اثرات ارزنده ای برای انسان در زندگی او ایفا می کند، گفت: وقف سبب می شود تا برای همیشه آثار و خیرات و بخشش مال و کمک به مردم به ویژه محرومان و نیازمندان شامل حال واقف شده و از بهره های معنوی و اخروی آن بهره مند شود.

 


حجت الاسلام علیخانی، ادامه داد: وقف همواره در خدمت دین بوده و وقف کردن بزرگ ترین نعمت و مصداق اطاعت از خداوند است که این عمل نیک و ارزنده رضایت خداوند منان را به همراه دارد.

 


رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل با تاکید بر این که وقف جایگاه بسیار والایی در مبانی دینی و اسلامی ما دارد، یادآور شد:  ترویج فرهنگ وقف امری اساسی و ضروری است که باید در این راستا تلاش ارزنده ای صورت گیرد./1314/ت302/ب4

ارسال نظرات