۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۲۲۰۵۸۳

دوره‎های آموزش حفظ قرآن کریم در مناطق محروم دزفول برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر امام خمینی(ره) خوزستان ، آشنایی با قرآن را ضرورت یک جامعه سالم دانست و گفت: برنامه حفظ قرآن کریم در شهر های اطراف دزفول برگزار می شود.
جلسه قرآن با نوجوانان ، آموزش قرآن

حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی، امام جمعه شهر امام خمینی(ره) خوزستان، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اجرای برنامه حفظ قرآن در شهرها و روستاهای اطراف دزفول خبرداد و اظهار داشت: این برنامه به همت دفتر امام جمعه دزفول و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان برگزار می شود.

وی در ادامه با بیان این که برنامه حفظ قرآن کریم در شهر های اطراف دزفول با نظارت دفتر امام جمعه این شهرستان انجام خواهد شد، ابراز داشت: تاکنون تعداد بسیاری از علاقه مندان حفظ قرآن کریم در روستاها و بخش های اطراف دزفول شناسایی و از داوطلبان قرآن آموز نام نویسی به عمل آمده است.

حجت الاسلام شاه آبادی هدف از برگزاری این برنامه را تربیت جوانان قرآنی دانست و گفت: تا کنون 150 نفر از جوانان مؤمن در این برنامه نام نویسی کرده اند.

امام جمعه شهر امام خمینی(ره) در پایان به تلاش های مؤسسه قرآنی نورالهدی و الایمان دزفول اشاره کرده و تأکید کرد: در اجرای برنامه حفظ قرآن کریم تلاش شده تا همه روستاها و شهرهای اطراف دزفول تحت پوشش قرار گیرد./9453/ت303/ب2

ارسال نظرات