۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۲۲۲۸۵۹
الله‌کرم:

اصلی ترین نگرانی جامعه باید از تضعیف مقاومت باشد

خبرگزاری رسا ـ دبیر شورای هماهنگی حزب الله گفت: تحولات عراق و سوریه علیرغم تلاش‌های بی‌وقفه آمریکا به ضرر غرب تمام شد.
حسين الله کرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، عبدالحسین الله‌کرم، دبیر شورای هماهنگی حزب الله کشور امروز در جمع اعضای انصار حزب الله تبریز با تشریح اوضاع سیاسی، نظامی و امنیتی حاکم در منطقه به ویژه کشورهای عراق و سوریه اظهار داشت: تحولات عراق و سوریه علیرغم تلاش‌های بی‌وقفه آمریکا به ضرر غرب تمام شد.

 

الله کرم با تشریح دلایل و زمینه های شکل گیری نگرانی های فرهنگی و دلواپسی های هسته ای خاطرنشان کرد: معتقدم اصلی ترین نگرانی جامعه باید دلواپسی و نگرانی از تضعیف مقاومت باشد و این نگرانی را در تبریز که مظهر ایستادگی در دوران گذشته بوده است مطرح می کنم.


دبیر شورای هماهنگی حزب الله در بخش دیگری از سخنان خود از برخی اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتقاد کرد و با بیان این‌که این اقدامات یادآور اقدامات مهاجرانی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اظهار داشت: دولت می خواهد به وسیله خصوصی کردن فرهنگ، ممیزی کتاب ها و خط قرمز ارزشی و غیر ارزشی را زیر پا بگذارد و تاکنون نیز در بسیاری از بخش ها موفق شده است.


الله کرم با بیان این‌که غرب به خاطر خیرخواهی 165 کانال مستهجن غیرفرهنگی برای ملت ایران پخش نمی کند، خاطرنشان کرد: رویکرد برخی فعالان فرهنگی در مورد منبر و جایگاه روحانیت نیز مورد انتقاد است، منبر جایگاه مربیان ناب اهل بیت بوده و در مساجد گفتمان سازی صورت گرفته چون نظرات اشخاص نیز شنیده می شود، پس نمی توان گفت منبر یک سویه است.


وی با تأکید بر این‌که میان دولت دینی و دین تفاوتی وجود ندارد، تصریح کرد: آقایان اعتقاد به برگرداندن نماد شیر و خورشید و رفع فیلتر شبکه هایی مثل فیس بوک دارند و حوزویان و روحانیون قم را بیکار قلمداد می کنند و دلواپسان را به جهنم می فرستند و همه‌ این موارد نشان می دهد نگرانی فرهنگی ما درست و بجا است.


الله کرم، با بیان این‌که نهی از منکر و امر به معروف باید از خود دولت شروع شود، خاطرنشان کرد: امر به معروف باید اولویت بندی شود و کنارگذاشتن ممیزی ها و مبارزه با بدحجابی در دستورکار قرار گیرد و در این راستا دولت خود می تواند گامی موثر در جهت مبارزه با بدحجابی بردارد./935/پ203/ب

ارسال نظرات