۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۲۲۶۱۰۲
امام جمعه یزد:

خانواده‌ها مراقب خطرات ماهواره باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان این که خانواده‌ها مواظب خطرات ماهواره باشند، گفت: از هم پاشیدن خانواده‌ها و دور شدن از ارزش‌های الهی و انسانی جزء اهداف شوم دشمنان است.
حجت الاسلام والمسلمين ناصري امام جمعه يزد

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: دشمنان به شدت به دنبال تضعیف ارزش‌های الهی و انسانی در بین مردم و به ویژه جوانان هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: ماهواره با تمامی ابزارها نوین خود سعی می‌کنند در قالب برنامه‌های مختلف نسبت به هویت زدایی و رواج بی‌بند و باری و فساد اقدام کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد تأکید کرد: برای خنثی کردن توطئه‌های فرهنگی و تهدید نرم دشمنان، همه مسؤول هستند و قطعاً خانواده‌ها در این زمینه بیشتر باید احساس تکلیف کنند.

 

آیت‌الله ناصری گفت: از هم پاشیدن کانون‌های گرم و صمیمی خانواده‌ها و دور شدن همه از ارزش‌های الهی و انسانی در زمره اهداف شوم ماهواره و عوامل آن است.

 

وی در ادامه به نقش توسل و تمسک به دین و معنویت به عنوان راه نجات و رستگاری اشاره و از مردم خواست ضمن محبت و عشق به ائمه هدی (ع) به دستورات آنها عمل کنند.

 

امام جمعه یزد به شهادت سید مصطفی خمینی (ره) اشاره و در خصوص شخصیت و خدمات ایشان به انقلاب و نظام مطالبی ارائه و اظهار داشت: شهادت این شهید بزرگوار روحی تازه در کالبد انقلاب اسلامی دمید.

 

آیت‌الله ناصری به اهمیت هفته اولیا و مربیان و نقش پیوند بین خانه و مدرسه اشاره و از خانواده‌ها و همچنین عوامل تعلیم و تربیت خواست تا با همکاری و همفکری برای موفقیت در این عرصه بکوشند./998/د101/ب4

ارسال نظرات