۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۲۲۶۹۱۰
نماینده ولی فقیه در سمنان:

آیت الله مهدوی کنی عالمی شجاع و شخصیتی کم‌نظیر بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تسلیت رحلت ملکوتی آیت الله مهدوی کنی، شخصیت آن عالم بزرگوار را کم‌نظیر و داری خصوصیات بارز فراوانی از جمله شجاعت، وارستگی و صریح اللهجه بودن برشمرد.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد شاهچراغي

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، ضمن تسلیت فقدان عالم وارسته آیت الله مهدوی کنی، رییس فقید مجلس خبرگان رهبری، به رهبر انقلاب و ملت شریف ایران، اظهار داشت: ایشان از سال‌های عمر شریف خود نهایت بهره را بردند و در ایام مبارزات پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و هم در پس از پیروزی انقلاب همواره منشأ خدمات بسیاری بودند.

امام جمعه سمنان با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب احترام فراوانی برای وجود باارزش و شخصیت آیت الله مهدوی کنی قائل بودند، افزود: رهبر فرزانه انقلاب همواره برای اعضای بزرگوار مجلس خبرگان رهبری احترام خاصی قائلند و در این بین آن مرحوم جایگاه ویژه‌ای داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی با بیان اینکه آیت الله مهدوی کنی چهره‌ای ملی و عالمی محبوب در بین تمامی مردم بودند، تصریح کرد: ایشان علاوه بر نقشی بزرگ در پیروزی انقلاب اسلامی و تحمل تبعید‌های بسیار در تداوم این حرکت نیز فردی تأثیر گذار بوده و از امتیازات فراوان شخصیتی بهره‌مند بودند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آن عالم وارسته عمر خود را در مسیر امام و رهبری صرف کرد، افزود: آیت الله مهدوی کنی نمونه کامل یک انسان ولایت‌مدار بود و به ولایت اعتماد راسخی داشت و محبت و علاقه دوسویه‌ای بین ایشان و رهبر معظم انقلاب وجود داشت.

گفتنی است، نماینده ولی فقیه در استان سمنان از آماده سازی مقدمات برگزاری مراسم بزرگداشت رحلت رییس فقید مجلس خبرگان رهبری همزمان با شب جمعه هفته جاری خبر داد./977/ت303/ب

ارسال نظرات